خبرگزاری کار ایران

مجمع عمومی انتخابات هیات مدیره شرکت خدمات مهندسی خط ابنیه فنی راه‌آهن امروز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۲۸۰

کارگران شاغل در ابنیه فنی تراورس با انتقاد از تعویق ده روزه در برگزاری مجمع عمومی انتخابات هیات مدیره شرکت خدمات مهندسی خط ابنیه فنی راه‌آهن، از برگزاری این مجمع خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران ابنیه فنی تراورس گفتند: مجمع عمومی انتخابات هیات مدیره شرکت خدمات مهندسی خط ابنیه فنی راه‌آهن که قرار بود روز (چهارشنبه، ۲۵ فروردین ماه) برگزار شود به دلیل برخی مشکلات  برگزار نشد و طبق اطلاع ما کارگران قرار است این مجمع امروز شنبه (۴ اردیبهشت ماه) برگزار شود.

کارگران افزودند: در این دوره از انتخابات ما کارگران منتظریم گزارش‌های مالی سالهای ۹۸.۹۷ و ۹۹ شرکت خدمات مهندسی خط ابنیه فنی راه‌آهن با نظارت نهاد قضایی به صورت شفاف حسابرسی شده و به اطلاع اعضای مجمع  و کارگران برسد.

به گفته آنها؛ دی ماه سال گذشته با رأی دادگاه قرارداد واگذاری شرکت تراورس از پیمانکار فسخ و مجدداً به شرکت راه‌آهن برگشت داده شد. در این مدت مسائل قضائی موجود در حال برطرف شدن بود و نهایتاً ۹ بهمن ماه امسال، عملیات انتقال سهام شرکت نگهداری خط ابنیه راه‌آهن به شرکت راه‌آهن نهایی شد.

کارگران ابنیه فنی تراورس در پایان اظهار کردند: در حال حاضر همه ما کارگران شاغل در ابنیه فنی راه‌آهن در انتظار برگزاری مجمع عمومی و انتصاب مدیرعامل و اعضای جدید هیئت مدیره شرکت نگهداری خط و ابنیه راه‌آهن هستیم تا  از این بلاتکلیفی ۱۰ساله نجات پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز