خبرگزاری کار ایران

تقاضای ماموران فنی و ترمزبان قطار برای بازگشت به کار/ مشکلات معیشتی داریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۰۵۲

تعدادی از ماموران فنی و ترمزبان قطار شاغل در یکی از شرکت‌های پیمانکاری یکی از شرکت‌های ریلی که از تیر ماه سال ۹۹ تعدیل شده‌اند، از کارفرما در خواست کردند مجددا آنها را به کار سابق‌شان بازگرداند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شماری از ماموران فنی و ترمزبان که تحت مسئولیت یک شرکت پیمانکار در یکی از شرکت‌های ریلی مشغول به کار بودند از تیر ماه سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش سیر قطارها به یکباره بیکار شده‌اند.

یکی از این ماموران به نمایندگی از طرف همکارانش گفت: در ماه‌های گذشته که بیکار بودیم به همه نهادهای مربوط مراجعه کردیم تا برای بازگشت به کار ما فکری بکنند؛ اما تاکنون هیچ پاسخی نگرفته‌ایم. حتی مطالباتی از شرکت پیمانکار طلبکاریم که هنوز پرداخت نشده است.

وی که مدعی است او و سایر ماموران فنی ترمزبان شش ماه دوره تخصصی در راه‌آهن دیده‌اند، در ارتباط با بازگشت به کارخود و همکارانش گفت: شنیده‌ایم اخیرا سیر قطارها با اضافه شدن چندین واگن جدید سرعت گرفته اما هنوز نیروی کار جدید جایگزین نکرده‌اند و اکثر قطارها با تک مامور دارند اجازه سیر می‌گیرند.

او با بیان اینکه ما کارگران بیکار شده منتظریم مجددا در محل کار سابق خود بکار گرفته شویم، افزود: ماموران فنی و ترمزبانان حداقل ۷ ماه و حداکثر یکسال با امکاناتی که راه‌آهن برایشان هزینه کرده، آموزش و دوره دیده‌اند، حال چرا بعید به نظر می‌رسد که مسئولین بخواهند به جای به‌کارگیری افراد آموزش دیده از نیروی کار مبتدی استفاده کنند؟

او مطالبه خود و همکارانش را بازگشت به کار، عنوان کرد و گفت: همه تعدیلی‌ها افراد کاربلد و ماموران متخصص هستند که در حال حاضر بیکارند بنابراین چون اخراجمان از روی ناچاری بوده لذا از مسئولین درخواست بازگشت به کار را داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز