خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

تحقق شعار رهبری با بهره‌گیری از تولیدات داخلی ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۶۳۱

دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات شهرستان ری؛ پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب درخصوص ضرورت رفع موانع تولید و حمایت همه دستگاه‌ها از ارکان تولید را نویدبخش سالی خوب برای اقتصاد کشور توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «محمدعلی ترکاشوند» ضمن تبریک فرارسیدن سال ۱۴۰۰ به کارگران عزیز و شریف کشورمان گفت: سال ۱۳۹۹ سالی دشوار و پراسترس برای کارگران و کارآفرینان بود و امیدواریم سال جدید؛ ایام پررونق و باشکوه در انتظار اقتصاد و تولید باشد.

ترکاشوند با اشاره به این مطلب که رهبر فرزانه انقلاب همواره دغدغه اقتصاد و صنعت کارگران را داشته‌اند، تصریح کرد: تحریم‌ها و کرونا تنها بخشی از مشکلات پیش روی تولید و اشتغال هستند؛ مشکل بزرگ تولید و کارآفرینان، موانع و عدم پشتیبانی نهادها و سازمانهای مسئول است که ققط شعار می‌دهند.

ترکاشوند، قاچاق کالا و بازار بزرگ کالاهای خارجی را بزرگترین موانع تولید ملی و اشتغال‌زایی عنوان کرده و گفت: مقام معظم رهبری با پیام روحبخش خویش، خون تازه‌ای را به کالبد اقتصاد تززیق کردند و بر مسئولیت خطیر تمامی نهادهای مسئول تاکید فرمودند.

این فعال کارگری؛ مشکل بزرگ کشورمان در سالهای اخیر را بیکاری جوانان و تهدید فرصت‌های شغلی موجود به دلیل معضلات پیش روی تولید کنندگان ذکر کرد و گفت: دولت و مجلس و قوه قضاییه دست به دست هم بدهند و به جای دامن زدن به برخی اختلافات؛ برای حل مشکلات اقتصادی کشور و بیکاری جوانان پیشگام شوند تا سال ۱۴۰۰ سال شکوفایی تولید و پویایی اقتصاد و رونق اشتغال باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز