خبرگزاری کار ایران

جمعی از بازنشستگان اهوازی:

ما را درگیر رفت و برگشت بند (و) نکنید/ تامین اجتماعی با بودجه داخلی دور جدید متناسب‌سازی را آغاز کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۱۰۴

بازنشستگان اهواز خواستار کلید خوردن دور جدید متناسب‌سازی شدند.

جمعی از بازنشستگان اهوازی در تماس با خبرنگار ایلنا، خواستار شروع دور جدید متناسب‌سازی برای مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی شدند.

این بازنشستگان می‌گویند: اینکه شورای نگهبان به بند (و) ایراداتی وارد کرده و تصویب این بند و اعتبار ۸۹ هزار میلیارد تومانی تامین اجتماعی چقدر به طول بکشد، نباید در اجرای وعده‌ها خلل ایجاد کند.

به گفته این بازنشستگان، تامین اجتماعی بایستی با بودجه داخلی، دور جدید متناسب‌سازی را قبل از پایان سال کلید بزند و مقدمات آن را اجرایی کند و سپس بعد از سال، بدهی خود را از دولت بگیرد و منابع خرج شده را مجدد تامین اعتبار کند.

سیداحمد حسینی (نماینده این بازنشستگان) تاکید می‌کند: قبل از پایان اسفند باید از فرمول‌ها و محاسبات دور جدید رونمایی شود و به بازنشستگان بگویند چقدر قرار است به مستمری هر فرد افزوده شود.

او ابراز امیدواری کرد با اجرای دور دوم همسان‌سازی و همچنین با افزایش عادلانه مزد و مستمری که در شورایعالی کار مصوب شود، سال آینده فاصله دریافتی مستمری بگیران کارگری و بازنشستگان سایر صندوق‌ها به صفر برسد و بعد از مدتها انتظار و بلاتکلیفی، سرانجام عدالت برقرار شود.

به گفته حسینی، بازنشستگان کارگری یکسال تمام برای رفع تبعیض دوندگی کرده‌اند و باید سال بعد به آرامش و رفاه نسبی دست پیدا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز