خبرگزاری کار ایران

پیوستن بخش عظیمی از پرستاران به کمپینِ «اجرای قانون تعرفه گذاری»/ زمان بدهند و بگویند چگونه!

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۹۵۹

پرستاران کشور با پیوستن به یک کمپین سراسری، خواستار اجرای قانون تعرفه گذاری شدند.

جمعی از پرستاران در تماس با خبرنگار ایلنا، از گسترده‌تر شدنِ کمپین اجرای قانون تعرفه‌گذاری خبر می‌دهند. این پرستاران می‌گویند: بعد از تاکید مقام معظم رهبری بر اجرای قوانین برزمین مانده پرستاری از جمله قانون تعرفه‌گذاری، مسئولان مدام وعده می‌دهند و زمان می‌خرند اما نمی‌گویند چه زمانی و چگونه این قانون اجرایی می‌شود.

به گفته این پرستاران، امیدی به اجرای تعرفه‌گذاری در سال جاری نیست و توقع بر این است که برای اجرای آن در سال آینده، بودجه کافی منظور شود.

یکی از پرستاران با اشاره به وعده‌های مقامات وزارت بهداشت گفت: در بهمن ماه بازهم از تلاش برای اجرای قانون تعرفه‌گذاری گفتند؛ این قانون بیش از سیزده سال است که به تصویب رسیده و چند و چون اجرای آن مشخص است؛ چرا تا این اندازه وعده می‌دهند و اینقدر تعلل می‌کنند؟!

در هجدهم بهمن ماه، معاون پرستاری وزارت بهداشت ضمن اشاره به جذب حدود ۲۴۰۰۰ نیروی پرستاری در سال ۹۸ و ۹۹ از پیگیری جدی این وزارتخانه برای اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری خبر داد.

پرستاران می‌پرسند: این پیگیری‌ها که مدام از آن صحبت می‌کنند، چه زمانی باید به سرانجام برسد؟

آن‌ها ابراز نگرانی می‌کنند که با فروکش کردن بحران کرونا، بازهم پرستاران به کل فراموش شوند و خبری از اجرای تعرفه‌گذاری نشود. آن‌ها می‌گویند: تا کی ما کار کنیم و پول آن نصیب دیگران شود؟!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز