خبرگزاری کار ایران

مشارکت ۴۱۰ میلیاردی دو بانک وابسته به وزارت کار در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۰۵۸

​معاون روابط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه کارگروه اشتغال لرستان گفت: بانک‌های توسعه تعاون و رفاه کارگران به میزان ۴۱۰ میلیارد تومان در اجرای طرح‌های عمرانی لرستان مشارکت می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، حاتم شاکرمی در نشست کارگروه اشتغال لرستان اظهار کرد: یکی از مصوبات سفر اخیر معاونان وزیر کار به لرستان بحث مشارکت بانک‌ها در طرح‌های عمرانی استان بود که در همین راستا جلسه‌ای با مدیران عامل بانک‌ها و استاندار و معاونین وزیر راه و مسکن شهرسازی در تهران برگزار شد و بانک توسعه تعاون و رفاه پذیرفتند ۴۱۰ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی استان کمک و تفاهم نامه‌هایی بین این بانک‌ها، استانداری و معاونین وزارت راه ایجاد شد که امیدواریم در رفع مشکلات راه‌ها و طرح‌های عمرانی استان اثر گذار باشد. 

وی افزود: در راستای اجرای ۲۹ مصوبه سفر اخیر معاونان وزارت کار به لرستان، جلساتی با صندوق‌های بازنشستگان و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) برگزار شد و پس از آن برخی طرح‌های نیمه تمام که عملیات آن‌ها متوقف بود مجدد فعالیت خود را آغاز کردند. 

وی بیان کرد: در سفر اخیر بر آنچه که در اختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود متمرکز شدیم و اولویت رسیدگی به طرح‌هایی تصویب شد که تا سه ماه اول سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسند. 

وی گفت: انتظار می‌رود تا قبل از پایان امسال موضوع طرح‌های کوچک و صنایع تبدیلی که اولویت آن‌ها توسط فرمانداران مشخص می‌شود جمع‌بندی و با حضور مسئولان استان و وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی بررسی و اجرایی شوند. 

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابراز امیدواری کرد اجرای کامل این طرح‌ها در حوزه اشتغال، تولید و کاهش بیکاری لرستان تاثیر گذار باشد. 

شایان ذکر است: در پایان این نشست حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه و امام جمعه لرستان از شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و معاونین به خصوص نماینده ویژه وزیر در استان لرستان به لحاظ پیگیری‌ها و بررسی‌های سریع در خصوص طرح‌های نیمه تمام و ارائه راهکارهای لازم در راستای کاهش نرخ بیکاری، تقدیر کرد. 

در پاییز امسال تیمی متشکل از معاونان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی طرح‌های نیمه تمام و ارائه راهکارهای لازم در راستای کاهش نرخ بیکاری، به لرستان سفر کرده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز