خبرگزاری کار ایران

«حمیدرضا پناه» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۴۸۲۹

«حمیدرضا پناه» در حکمی از سوی «محمد شریعتمداری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی منصوب شد.

به گزارش ایلنا، در حکمی از سوی «محمد شریعتمداری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این خصوص صادر شده خطاب به حمید رضا پناه، آمده است:

«نظر به مراتب شناخت، تعهد و تجربه ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد» منصوب می‌شوید.

ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در راهبری سیاست‌های وزارت متبوع به ویژه سیاست‌های معطوف به تثبیت فرآیند کسب و کار مولد، شناسایی و معرفی فرصت‌های اشتغال به متقاضیان، مهارت آموزی به جویندگان کار و تعامل و همراهی سازنده با مراجع ذیربط، دارای نقش ممتازی است.

با توجه به شرایط دشوار ناشی از تحریم وبیماری کرونا ضرورت دارد نسبت به حفظ ایمنی شغلی کارگران وصیانت از سرمایه انسانی وتعادل در نظام جبران خدمت کارگران توسعه ایرانی، حمایت از شرکتهای تعاونی توسعه حوزه‌های رفاه اجتماعی، تعمیق اصل سه جتنبه گرایی وورعایت حقوق شهروندی اهتمام لازم به عمل آورید.

از درگاه خداوندمتعال و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی، منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، توفیق روزافزون شما را مسالت می‌نمایم. »

حمید رضا پناه پیش از این عنوان سرپرستی اداره کل کار ورفاه اجتماعی استان خراسان رضوی را برعهده داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز