خبرگزاری کار ایران

اتحادیه کارگران آمریکا دست به کار شد: ترامپ را برکنار کنید

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۰۴۷

دونالد ترامپ آخرین روزهای ریاست جمهوری خود را تجربه می‌کند اما اتحادیه کارگران ایالات متحده آمریکا خواستار برکناری زودتر از موعد وی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از لیبر استارت، اگرچه دونالد ترامپ (رئیس‌جمهور فعلی ایالات متحده) واپسین روزهای دوران ریاست جمهوری خود را سپری می‌کند اما اتحادیه کارگران این کشور خواهان عزل او شده است.

شورای عمومی اتحادیه کارگران ایالات متحده در آخرین بیانیه خود نوشتند: ترامپ توهین به هر عضو سندیکا محسوب می‌شود و حضور او خطری آشکار برای ملت و آمریکاست. او باید در سریع‌ترین زمان ممکن استعفا دهد یا مجلس سنا او را برکنار کند. 

اول بهمن ماه سال جاری، جو بایدن، رئیس جمهور و عضو حزب دموکرات بر کرسی ریاست جمهوری خواهد نشست. این در حالی است که کارگران این کشور درباره هفت روز پایانی دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ احساس نگرانی می‌کنند. تلاش‌های فشرده و گسترده‌ای در روزهای اخیر علیه دونالد ترامپ در آمریکا پس از غائله حمله به کنگره آمریکا، فراری دادن نمایندگان کنگره و اشغال ساختمان آن شدت گرفته است، به گونه‌ای که قانونگذاران آمریکایی می‌گویند آماده‌ی برکناری ترامپ از قدرت به علت پیش‌بینی ناپذیری اقدامات بعدی او هستند. 

اتحادیه کارگری آمریکا مشتمل بر ۵۰ سندیکا است که تمامی نمایندگی جامعه کارگری ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفری ایالات متحده را برعهده دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز