خبرگزاری کار ایران

۲۲ کارگر بیکار کمربند سبز به کار بازگشتند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۱۰۳

در پی بیکاری حدود ۵ ماهه‌ی ۲۲ نفر از کارگران پیمانکاری کمربند سبز شهرداری منطقه دو اهواز، یک منبع خبری از بازگشت به کار همه کارگران با تغییر پیمانکار خبر داد.

به گفته منابع کارگری ایلنا، از صبح امروز (۲۲ آذر ماه) همه ۲۲ کارگر پیمانکاری کمربند سبز شهرداری منطقه دو اهواز که از پایان خرداد ماه سال جاری با اتمام قرارداد کار بیکار شده بودند، با تغییر پیمانکار به کارشان بازگشتند.

یکی از کارگران شاغل در شهرداری منطقه دو اهواز دلیل تعدیل ۲۲ کارگر فضای سبز کمربند سبز را محدود شدن کار با پیمانکار قبلی عنوان کرد و در ادامه گفت: خوشبختانه با همت کارگران و حمایت مسئولان استانی و شهرستانی، کارگران بیکار شده که دارای سوابق ۵ تا ۸ سال بودند، به کارشان بازگشتند.

او درباره روند پیگیری وضعیت مطالبات  معوقه خود و همکارش گفت: در زمان بیکاری دو ماه مزد و ۴ ماه حق بیمه از پیمانکار سابق طلبکاربودیم جدا از آن کارفرما باید غرامت ایام بیکاری ما کارگرانی که بیش از ۵ ماه بیکار بوده‌ایم را بپردازد.

او در عین حال گفت: در حالی بازگشت به کار شده‌ایم که قرارداد شغلی همه کارگران بیکار شده از تاریخ هشتم آذر ماه به مدت یکسال تمدید شده بود و منتظر آغاز فعالیت شغلی‌مان بودیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز