خبرگزاری کار ایران

بازدید سرزده دادستان اردبیل از مجتمع «کشت و صنعت مغان»

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۷۱۷۶

دادستان مرکز استان اردبیل گفت: پرداخت به موقع حقوق و تأمین امنیت شغلی کارگران کشت و صنعت و دامپروری مغان پس از ابطال واگذاری خط قرمز دستگاه قضائی است.

به گزارش ایلنا، سیدعبدالله طباطبایی؛ عصر دوشنبه 17 آذر ماه؛ به همراه رئیس دادگستری شهرستان پارس آباد در بازدید سرزده از بخش‌های مختلف تولیدی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با شنیدن مسائل و مشکلات کارگران و حضور در جلسه کمیته بازرسان این شرکت اظهار کرد: دستگاه قضائی بر تأمین بهداشت روانی کارگران و نیز پرداخت به موقع حقوق پرسنل نظارت می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت واحدهای تولیدی این مجموعه عظیم کشاورزی در فصول سال، افزود: شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قائم به شخص نبوده و به صورت حقوقی مدیریت می‌شود و در همین راستا تأمین امنیت شغلی کارگران پس از ابطال واگذاری با پرداخت به موقع حقوق از موارد قابل پیگیری دستگاه قضائی استان اردبیل است.

دادستان اردبیل بر بر پویایی و فعالیت تمام بخش‌های این مجموعه تولیدی مؤثر در کشور تاکید کرد و گفت: به هیچ عنوان مورد قبول نخواهد بود که خارج از شرایط مورد انتظار برای این شرکت زمین‌ها تحویل داده شود که البته با پای کار آمدن همه عوامل دخیل در این خصوص تا به امروز امور شرکت با نظارت و پیگیری‌های لازم به نحو احسن پیش رفته است

طباطبایی با بیان اینکه باید مدیران شرکت امانت دارهای امینی برای اموال شرکت کشت و صنعت باشند، خاطرنشان کرد: امور شرکت و تکالیف آن نباید به بهانه‌های مختلف به تأخیر بیافتد و انتظار می‌رود روند جاری شرکت رو به رشد بوده و با افزایش تولید مواجه باشیم.

وی رعایت منافع عمومی را مقدم بر همه امور دانست و تاکید کرد: کشت به موقع پاییزه و تأمین نهاده‌ها باید مورد توجه قرار گیرد که البته طبق گزارشات ۹۵ درصد آن محقق شده است و انتظار داریم با افزایش روحیه کارگران و پرسنل شرکت برنامه درستی برای افزایش تولید و سطح زیر کشت تدوین شده و در مدیریت هزینه‌ها نهایت دقت را داشته باشید.

دادستان مرکز استان اردبیل با اشاره به ظرفیت عظیم کشت و صنعت مغان در حوزه زراعت، تصریح کرد: این شرکت می‌تواند با برنامه ریزی‌های دقیق برای تولید روغن، حجم عظیمی از نیاز امروز کشور را در این مجموعه تأمین کند.

طباطبایی از پیگیری‌های دستگاه قضائی استان اردبیل برای استقرار هرچه سریع‌تر هیأت مدیره و مدیر عامل جدید شرکت خبر داد و گفت: در این مدت دادستانی بر ورود و خروج اموال شرکت و حفظ حقوق عامه و جلوگیری از تضییع بیت المال به جد نظارت می‌کند و انتظار می‌رود همه صاحبنظران و مردم در بیان، قلم و عمل تقوای الهی را رعایت کنند.

وی در این بازدید سرزده که از کارخانه قند، انبارهای شکر و شیر خشک و کارخانه لبنیات شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان داشت ضمن پیگیری مصوبات جلسات قبلی این کمیته بر حفظ انسجام، وحدت و نظارت در دوره تغییر و انتقال تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز