خبرگزاری کار ایران

شهردار شهرکرد:

شهروند سالم محور شور و نشاط اجتماعی در شهر است

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۹۸۲

نخستین جشنواره یکروزه ی طناب زنی استان با هدف ایجاد روحیه نشاط، شادمانی و ارتقاء سطح سلامت بین شهروندان با معرفی برترین ها در پارک ملت این شهر به کار خود پایان داد.

شهردار شهرکرد در مراسم اختتامیه این جشنواره اظهار داشت: در این همایش ورزشی ۴۷۰ نفر ورزشکار شامل ۲۵۰ نفر خانم و ۲۲۰ نفر آقا شرکت نمودند.

به گزارش ایلنا از شهر کرد، نورالله غلامیان دهکردی افزود: شرکت کنندگان جشنواره در ۴ ماده سرعت ۳۰ ثانیه، نمایشی ۴۵ ثانیه یک نفره، تیمی ۴ نفره و جفت ۳۰ ثانیه با هم به رقابت پرداختند.

وی تصریح کرد: در پایان جشنواره نفرات برتر در رده های سنی مختلف توسط هیئت داوران معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

شهردار شهرکرد شهروند سالم را محور شور و نشاط اجتماعی در شهر عنوان کرد و گفت: در سال جاری برنامه های شاد و متنوعی در سطح محلات و پارکهای مرکز استان برگزار خواهد شد.

در حاشیه این جشنواره که با استقبال خوب شهروندان همراه بود برنامه های مختلفی شاد هنری و ورزشی برگزار شد و کودکان و نوجوانان در قالب گروههای مختلف به اجرای حرکات طناب زنی پرداختند.

در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره طناب زنی استان که به همت شهرداری شهرکرد و شورای اسلامی شهر در پارک ملت شهرکرد برپا شد، شهردار شهرکرد، اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، ورزش دوستان و جمعی از مدیران شهری و استانی حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز