خبرگزاری کار ایران

مدیر ترافیک شهرداری شهرکرد :

فرهنگ استفاده از پارکینگ‌ های عمومی در شهرکرد ضعیف است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۲۴۱

مدیر ترافیک شهرداری شهرکرد گفت: تعدادی پارکینگ در سطح شهر وجود دارد که در بسیاری از مواقع این پارکینگ‌ ها خالی هستند و متاسفانه فرهنگ استفاده از پارکینگ‌ های عمومی در شهرکرد ضعیف است.

به گزارش ایلنا پیمان محقق اظهار داشت: احداث پارکینگ طبقاتی یزدان در یکی از نقاط پرترافیک شهرکرد سهم بسزایی در کاهش ترافیک در خیابان های ولیعصر، ۱۲ محرم و ملت را دارد اما در ساعات شلوغ روز طبقات بالای این پارکینگ همیشه خالی بوده و مردم خودروهای خود را در حاشیه خیابان پارک می‌کنند و موجب ایجاد گره‌های ترافیکی در خیابان‌های اطراف می‌شود.

وی بیان کرد: تعدادی پارکینگ نیز در اطراف مراکز درمانی و آموزشی شهرکرد نیز وجود دارد که این پارکینگ‌ها تنها یک قطعه زمین مسطح شده هستند و امکانات خاصی ندارند، اما معمولا در ساعات پرتردد این پارکینگ‌ها پر می‌شوند، پارکینگ‌هایی که ورودی دریافت می‌کنند، عموما مورد استقبال قرار نمی‌گیرند.

محقق در خصوص علل اجرایی نشدن پارکینگ طبقاتی فردوسی در شهرکرد، عنوان کرد: متولی اجرای این پروژه سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری است که به‌علت نبود اعتبارات لازم و توجیه اقتصادی این پروژه معطل مانده است، در گذشته نیز اعتباری برای این پروژه در نظر گرفته شده بود که به‌علت افزایش شدید قیمت‌ها این اعتبار تنها کفاف گودبرداری و خاکبرداری را می‌دهد.

 مدیر ترافیک شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد : قرار است پارکینگ طبقاتی فردوسی در چهار طبقه احداث شود اما در حال حاضر احداث این پارکینگ در اولویت نیست چراکه اکثر پارکینگ‌های شهر نیز در اکثر اوقات خالی هستند.

محقق با اشاره به اینکه تعریض معابر و پیاده‌روهای سطح شهر شهرکرد در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: بحث تملک اراضی به واحد حقوقی و املاک شهرداری اعلام شده است و به محض تملک کار آغاز خواهد شد، تعریض خیابان‌های ملت از میدان 12 محرم(فلکه آبی) به سمت چهارراه بازار و کمربند جنوبی شهرکرد و چهارراه بوعلی به سمت میدان بوعلی در اولویت تعریض قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز