خبرگزاری کار ایران

احداث پارکینگ‌های جدید در سازمان بهشت حضرت زهرا (س)

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۶۳۰

مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا (س) از احداث پارکینگ‌های جدید در گلزار شهدا و قطعات عمومی این سازمان از جمله پارکینگ مجاور قطعه ۵۰ با ظرفیت ۷۰۰ خودرو خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ سعید غضنفری مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا (س) با اعلام این خبر گفت: تبدیل سازمان درآمدی صرف، به سازمان خدماتی- درآمدی، و همچنین تسهیل امور و برداشتن بار از دوش خانواده‌های متالم از اهداف تیم مدیریتی جدید سازمان بهشت حضرت زهرا سلام الله علی‌ها و در راستای تحقق خدمت بی‌منت و رهنمودهای شهردار محترم شهر تهران است. 

وی افزود: ما در سازمان بهشت حضرت زهرا (س) نیز در راستای تحقق این مهم و همچنین ارائه خدمت بی‌منت به خانواده معزز شهدا، خانواده‌های داغدار و مراجعان عزیز، تلاش کردیم متناسب با رویکرد مدیریت جدید شهری، گام‌های اجرایی و عملیاتی در این زمینه برداریم که یکی از این حوزه‌ها افزایش و بهسازی پارکینگ‌ها و بویژه مناسب‌سازی سطح پارکینگ‌ها برای معلولان و جانبازان معزز است. 

غضنفری اضافه کرد: چندی پیش با مصوبه هیات مدیره محترم سازمان بهشت حضرت زهرا (س) پارکینگ ورودی ساختمان عروجیان واقع در ضلع شمال غربی این مجتمع با ظرفیت ۱۵۰۰ خودرو رایگان شد. 

مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا (س) افزود: به تازگی و هم زمان با میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (ع) نیز پارکینگ قطعه ۵۰ در جوار شهدای آتش نشان و سلامت با هدف کاهش ترافیک و رضایتمندی مراجعان و زائران به بهشت حضرت زهرا (س) با ظرفیت ۷۰۰ خودرو افتتاح شد. 

وی ادامه داد: در قطعات ۵۲.۵۴ و ۲۴ نیز سه پارکینگ در نظر گرفته شده که در به زودی و پایان عملیات مناسب سازی، به بهره برداری خواهند رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز