خبرگزاری کار ایران

یک کارشناس اقتصادی در گفتگو با ایلنا:

مسئولان برای مبارزه با فساد از پادزهر سازمان مدیریت استفاده کنند

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۵۷۰

سازمان مدیریت یکی از پادزهر‌هایی است که مسئولان می‌توانند از آن برای مبارزه با فساد استفاده کنند.

یک کارشناس اقتصادی گفت: سازمان مدیریت یکی از پادزهر هایی است که مسئولان می توانند از آن برای مبارزه با فساد استفاده کنند.

منصور کمال نیا، کار‌شناس اقتصادی در گفت‌و‌گو با ایلنا گفت: اقدام شب گذشته رییس دولت یازدهم در راستای احیای سازمان مدیریت قابل تقدیر است، چراکه پس از انحلال این سازمان به دستور دولت گذشته، اقتصاد کشور بحران‌های بسیاری را مشاهده کرده است. این سازمان نقش کلیدی در تنظیم اقتصاد ایران دارد بنابراین باید تلاش شود تا بهترین‌ها در این سازمان حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: این سازمان باید از حضور افراد سیاسی محفوظ باشد چرا که برای تصمیم گیری در اقتصاد باید علم اقتصاد را مد نظر قرار دهند. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که طی سالیان گذشته تمامی اقتصاد‌های دنیا با سیاست همگام بوده‌اند.

وی تصریح کرد: در دولت گذشته بسیاری از کار‌شناسان اقتصادی کنار گذاشته شده‌اند و همچنان در هیچ بخش و دستگاهی حضور ندارند بنابراین بهتر می‌دانم تا دولت برای احیای دوباره از علم آنان بهره گیرد.

وی اذعان داشت: در شرایطی که اقتصاد کشور دچار فساد، رکود، تورم و… است بهتر می‌دانم تا به روش های اقتصادی به دنبال بهبود باشیم نه راهکار‌های سیاسی که موقتی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز