خبرگزاری کار ایران

نایب رییس مجلس شورای اسلامی؛

همراهی مدیران بازارهای مالی برای ارتقاء بازار سرمایه

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۳۲۸

ایجاد نهادهای مالی مختلف در راستای گسترش بازار سرمایه کار با اهمیتی بود و قدم های با ارزشی نیز در این راستا برداشته شد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم مدیران بازار پولی، مالی و سرمایه از تمام توان خود برای ارتقا کارآیی این نهاد بهره بگیرند و تدابیر مبتنی بر دانش و اخلاق و همچنین انگیزه های والای انقلابی و اقتصادی تداوم یابد تا امیدها را افزایش داده و مجموعه را بانشاط کند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی فرد روز شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و بانک توسعه صادرات که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در وزارت اقتصاد برگزار شد، افزود: در مسئولیت های کلان اقتصادی تعهد به تخصص، مقدم است تا ریشه فساد خشک شود.

وی تصریح کرد: بعد از تصویب قانون بازار اوراق بهادار در آذر ماه ۸۴ در مجلس شورای اسلامی، علی صالح آبادی به عنوان رئیس سازمان انتخاب شد و این قانون یکی از قوانین راهگشای بازار سرمایه ایران بود که با تفکیک نهاد اجرا و ناظر، راه برای رشد و شکوفایی این نهاد هموار شد.

وی با اشاره به اینکه در سالهای ۹۱ و ۹۲ نقدینگی کل کشور ۵۰۰ هزار میلیارد تومان بود، گفت: معادل همین مبلغ شاهد فعالیت در بازار سرمایه بودیم که این امر نشان از نقش عمیق بازار سرمایه در اقتصاد دارد.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد نهادهای مالی مختلف در راستای گسترش بازار سرمایه کار با اهمیتی بود و قدم های با ارزشی نیز در این راستا برداشته شد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بودجه شهر تهران ۱۵ هزار میلیارد تومان است که این رقم به معنای ثروتمند بودن ماست اما باید هزینه های خود را کاهش داده و درآمدهای مالیاتی را سامان دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز