خبرگزاری کار ایران

پس از جشنواره سراسری خانوادگی کارگران در بندر انزلی

جشنواره بزرگ اجتماعی ورزشی خانوادگی کارگران در مشهد مقدس برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۵۵۵

بفاصله کمتر از ده روز از جشنواره خانوادگی کارگران در سنگاچین بندر انزلی در شهریورماه امسال دومین جشنواره سراسری اجتماعی فرهنگی ورزشی کارگران در مجموعه اقلامی کارگران در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش ایلنا،  در این جشنواره که مهمانانی از سراسرکشور حضور داشتند علاوه بر ایستگاههای مختلف تفریحی و ورزشی در داخل محوطه باز مجموعه مراسم فرهنگی در سالن اجتماعات برگزار شد که مورد استقبال خانواده های کارگران قرار گرفت.
معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با انعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه علوم و فرهنگ جهاد دانشگاهی با موضوع پیشگیری از آسیبهای اجتماعی با رویکرد توسعه ورزش همگانی از طریق برگزاری این گونه جشنواره های اجتماعی فرهنگی و ورزشی خانوادگی کارگران در مجموعه های تفریحی و ورزشی کارگران در استان خراسان رضوی و گیلان در پی آن است تا با برگزاری همایش موصوف در بین خانواده های محترم کارگر نسبت به کاهش آسیبهای اجتماعی قدم بردارد.
سومین جشنواره رفاهی تفریحی و ورزشی خانوادگی کارگران در تاریخ ۶ تا ۹ شهریور ماه در مجموعه سنگاچین انزلی با حضور خانواده های کارگری از سراسر کشور برگزار شد و دومین جشنواره شهریورماه هم در فاصله کمتر از ده روز در مشهد مقدس انجام گرفت.

به گفته فرزاد حیدری مدیر کل امور ورزشی کارگران این جشنواره ها در طی سال بازهم در استانهای مختلف ادامه خواهد داشت. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز