خبرگزاری کار ایران

بخشدار مرکزی ساری:

المپیاد ورزشی کارگری با هدف احیاء فرهنگ پهلوانی برگزار می گردد

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۹۳۴

این رویداد در پنج رشته ورزشی بانوان و ۱۹ رشته ورزشی آقایان با حضور برترین‌های ورزش کارگری صورت خواهد گرفت.

اولین نشست هم اندیشی در راستای میزبانی نخستین و بزرگترین المپیاد ورزشی کارگران کشور در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری مرکز استان، رمضان رضایی راد، در جلسه شورای عالی ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ساری در راستای میزبانی و هم چنین اجرای مراسم افتتاحیه در ساری اعلام داشت: اولین و بزرگترین المپیاد ورزشی کارگران کشور در قالب ۲۰ رشته ورزشی در مازندران برگزار خواهد شد ومراسم افتتاحییه المپیاد در ساری اجرا میگردد.

بخشدار مرکزی ساری، هدف اصلی برگزاری المپیاد را احیا و اشاعه جوانمردی و فرهنگ اسلامی، پهلوانی در میان جامعه کارگریاعلام کرد و خاطر نشان نمود: مازندران از ظرفیت ها و پتانسیل های مختلف برخوردار می باشد، ورزش در تار و پود مازندرانی ها نهادینه شده و داشتن قهرمانان و پهلوانان ازامتیازات ملی و بین المللی استان ماست.

وی با اشاره به همکاری کمیته اجرایی شهرستان در راستای میزبانی شایسته گفت: شورای ورزشی بخش ها فعال شوند و در کنار شورای عالی ورزش شهرستان جلسات کمیه اجرایی را بطور منظم برگزاری نمایند.

*افتتاحیه المپیاد ورزشی در ساری برگزار میشود

در ادامه حسین دلیلی رییس اداره ورزش جوانان شهرستان ساری گفت: اولین و بزرگترین المپیاد ورزشی کارگران کشور در ۸-۴ اسفند امسال در مازندران برگزار میشود آیین افتتاحیه در عصر پنجم اسفند ماه در سالن سید رسول حسینی ساری اجرا میشود ومیزبان ۲ هزار ورزشکار در این رویداد خواهد بود.

رییس اداره ورزش جوانان شهرستان ساری با اعلام اینکه در این المپیاد ۲۰ رشته ورزشی به رقابت می پردازند اذعان داشت: این رویداد در پنج رشته ورزشی بانوان و ۱۹ رشته ورزشی آقایان با حضور برترین‌های ورزش کارگری صورت خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه از غربی‌ترین تا شرقی‌ترین شهرهای مازندران میزبان برگزاری این المپیاد ورزشی کارگری هستند، شهرستان ساری میزبان برگزاری ۶ رشته ورزشی می باشد.

*مشعل المپیاد کارگری ازشلمچه به شمال میآید

دلیلی یادآور شد: در نخستین المپیاد ورزشی کارگران کشور از ورزشکاران و پهلوانان در رشته‌های مختلف همانند بهداد سلیمی، حسن رنگرز، علی دایی، حسین توکلی و دیگر ورزشکاران به عنوان سفیران ورزش کارگری کشور نام برد و گفت: برای آئین افتتاحیه از این نام‌آوران دعوت می‌شود.

دزایی پور، رییس هیئت ورزش های کارگری مازندران با اعلام اینکه مازندران در رتبه هشتم ورزش های کارگری قرار دارد اظهار داشت: مازندران ازرتبه ۳۱ در سال ۹۰ هم اکنون به رتبه هشتم صعود نموده و با حمایت هاو فراهم نمودن امکانات لازم به رتبه های برتر خواهد رسید.

دزایی پور تصریح کرد: مشعل المپیادبا اقدام فرهنگی و مذهبی از منطقه ازشلمچه جنوب کشور و خلیج همیشه فارس به سرزمین پهلوانان و قهرمان شمال و دریای خزر مازندران سفر خواهد کرد.

وی در ادامه توضیح داد: مشعل المپیاد در مسیر سفر خود از شهر خمین، زادگاه امام راحل عبورکرد و با حمل آن در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ازتهران حرکت و بعد ازسمنان به مشهد مقدس و آستان امام رضا(ع) متبرک شده واز آنجا به سرزمین علویان خواهد رسید.

دزایی پور، گفت: برترین‌های المپیاد ورزشی کارگران ایران به عنوان نماینده کشورمان برای مسابقات جهانی که خرداد ماه سال آینده به میزبانی کشور ایتالیا اعزام میشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز