خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی رییس فدراسیون کارگری

مهتاب برادری سرپرست رشته ورزشی یوگا شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۵۲۱

رشته ورزشی یوگا رسما از سوی فدراسیون ورزش کارگری به عنوان یک رشته رسمی اعلام شد و جواد رمضی رییس فدراسیون کارگری در حکمی خانم مهتاب برادری را به عنوان سرپرست رشته ورزشی یوگا منصوب کرد.

دوسه سالی هست که من شاهد تلاش همکارمان خانم برادری برای توسعه فرهنگ ورزش یوگا در بین کارکنان و کارگران و همه افرادی که به نوعی با آنها سر و کار داریم تلاش می کند.

تقریبا در هر برنامه و یا نشستی که در معاونت یا در اداره کل امور ورزشی تشکیل شد خانم برادری ضرورت راه اندازی ورزش یوگا را یادآوری کرد و معتقد است که یوگا ورزشی است که برای جسم و روح به طور همزمان مفید و بسیار موثر است.

شاید اگر تا چند سال پیش اسم یوگا می آمد تصور عمومی این بود که تعدادی افراد در یک سالن ساکت و آرام ساعتی مقرر در روز دور هم جمع می شوند  چهار زانو می نشینند و بدون اینکه حرکتی کنند چشم ها را می بندند و تمرکز می کنند.

اینها همه درست است اما یوگا ورزشی است که توامان روح و جسم را برای زندگی بهترمهیا می کند و ورزشکاران حرفه ایی بخصوص در رشته های انفرادی اکنون قبل از شروع هر مسابقه حساس لحظاتی را با اساتید یوگا کار می کنند چون علوم ورزشی به اثبات رسانده که یوگا در موفقیت قهرمانان المپیک نقش بسزایی داشته و دارد.

حتی در رشته هلای تیمی هم موثر بوده است . بعد از دیدار ایران و ژاپن در جام ملت های آسیا که به طور ناگهانی تیم ایران در یک لحظه بازی را از دست داد و براحتی از رسیدن به قهرمانی بازماند کارلوس کی روش سر مربی تیم ملی ایران در گفت و گویی که با همکارمان داشت صراحتا اعلام کرد که بازیکنان ایران تمرکزشان را لحظاتی از دست دادند.

این مقدمه را آوردیم تا یک خبر خوب به جامعه ورزش کارگری عرض کنیم و اینکه رشته ورزشی یوگا رسما از سوی فدراسیون ورزش کارگری به عنوان یک رشته رسمی اعلام شد و جواد رمضی رییس فدراسیون کارگری در حکمی خانم مهتاب برادری را به عنوان سرپرست رشته ورزشی یوگا منصوب کرد.

خانم مهتاب برادری پس از دریافت این حکم گفت: من برای راه اندازی یوگا بسیار خوشحالم و اینقدر که ازرسمی شدن ورزش یوگا در فدراسیون کارگری و برای کارگران و کارکنان خوشحالم برای حکم خودم خوشحال نشدم.

البته تمام توانم را برای گسترش یوگا در بین جامعه هدف بکار خواهم بست و امیدوارم با کمک همه همکاران علاوه بر کارگران بتوانیم برای همکاران و کارکنان هم ورزش یوگا را جا بی

شایان ذکر است که خانم برادری رییس اداره ورزش بانوان کارگر  می باشند.

ما هم ضمن آرزوی توفیق برای همکارمان خانم برادری امیدواریم یوگا به عنوان یک رشته ورزشی پایه در جامعه کارگری هر روز بیش از گذشته توسعه و گسترش یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز