خبرگزاری کار ایران

نشست مشترک مدیرکل ورزش کارگران با شهردار منطقه 16

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۴۷۸

در نشست مشترک مدیرکل ورزش کارگران وشهردار منطقه 16 تهران طرفین بر همکاری های دوجانبه پیرامون ورزش جامعه هدف بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش ایلنا ، در این دیدار که در دفتر شهرداری منطقه 16 برگزار شد ابتدا هادی زبده شیرکوهی شهردار منطقه 16 ضمن خوشامد گویی به مدیرکل ورزش کارگران و همراهان گفت: شهرداری خود را مکلف می داند که در بخش های ورزشی و اجتماعی به مردم این منطقه از شهر که اغلب کارگر نشین هستند سرویس بدهد و خوشحالم که در منطقه 16 مجموعه قدیمی و بزرگی مثل مجموعه کارگران معتمدی وجود دارد.

وی که به همراه معاون فرهنگی و اجتماعی خود و مشاور ورزشی منطقه در این نشست حضور داشت از اعلام آمادگی شهرداری جهت کمک به بازسازی و نوسازی ورزشگاه بزرگ کارگران شهید معتمدی خبر داد و افزود: در چارچوب قوانین موجود می توانیم تعامل خوبی با ورزش کارگران و مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی داشته باشیم.

هادی زبده گفت: در زمینه تعمیرات و توسعه فضاهای سبز مجموعه کارگران و سایر مواردی که در اختیار شهرداری است هر کمکی لازم باشد انجام می دهیم.

مشاور ورزشی شهردار نیزگفت: علاوه بر مجموعه هایی که در منطقه وجود دارد مجموعه ورزشی شهربانو ویژه بانوان را هم شهرداری منطقه با امکانات خوب در اختیار دارد که می تواند در اختیار کارگران و پرسنل شما در بخش بانوان قرار دهد.

فرزاد حیدری مدیرکل ورزش کارگران نیز با قدردانی از توجه شهردارمنطقه به سلامتی و شادابی کارگران گفت: فضای بسیار خوبی برای آغاز یک همکاری دوجانبه به وجود آمده است و ما می توانیم ضمن همکاری با شهرداری منطقه از پتانسیل مجموعه کارگران برای همه شهروندان بخصوص قشر کارگر بهترین بهره دهی را داشته باشیم.

حیدری گفت: مجموعه کارگران شهید معتمدی اگر چه متعلق به کارگران است ولی شرایطی را می توانیم فراهم کنیم که جشنواره های مشترک در ورزشگاه کارگران شهید معتمدی  داشته باشیم.

حیدری گفت: ایجاد شور و نشاط اجتماعی جزو وظایف نهادهایی مثل تربیت بدنی و شهرداری است و انشالله بتوانیم با تعاملی که بین ما هست خدمات خوبی را به بخش کارگر نشین جامعه ارائه کنیم.

در این نشست خانم خواجه نژاد معاون اداره کل ورزشی ، حامد حاجی پور مدیر مجموعه شهید معتمدی و علی سلطانپور کارشناس مسئول اداره کل ورزش کارگران هم حضور داشتند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز