خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش مازندران:

المپیاد ورزشی درون مدرسه ای؛ راهی برای شناسایی دانش آموزان مستعد است

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۵۶۹

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای؛ راهی برای شناسایی دانش آموزان مستعد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، قربانعلی سهرابی روز چهارشنبه در حاشیه آئین افتتاحیه نمادین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در دبستان غیردولتی فردوسی بهشهر افزود : مشارکت و همراهی خانواده ها و تلاش برای نهادینه کردن ورزش در مدرسه و جامعه از موارد موارد مهم و قابل توجه است.

وی گفت: با برگزاری المپیاد و مسابقات ورزشی که هر ساله در مدارس استان برگزار می شود؛ دانش آموزان مستعد در مقاطع پایین و در مدارس شناسایی می شوند و قهرمانان مختلفی در ورزش دانش آموزی داریم. 

سهرابی با تاکید بر حمایت و مشارکت همه جانبه در امر ورزش دانش آموزی یادآور شد: با پرورش این استعدادهای ورزشی می توان بستر برای آماده شدن قهرمانان آینده کشور را فراهم آورد . 

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به حضور رحمان عموزادخلیلی و اکبر فضلی خلیلی از دانش آموزان نام آور بهشهری در کشتی، از آنان بعنوان نمونه های ورزشی شهرستان نام برد که از همین زمین ها و سالن های ورزشی مدارس و تلاش و پشتکار خود شروع کردند.

سهرابی گفت: سال گذشته 180هزار دانش آموز مازندرانی در المپیاد درون مدرسه ای شرکت کردند که با برگزاری این المپیادها در واقع، فعالیت های ورزشی دانش آموزان در حد شناخت توانمندی های مختلف آنها در رشته های مختلف ورزشی انجام می شود .

گفتنی است: در این مراسم ورزشکاران حاضر در مراسم متعهد به سوگندنامه ورزشی شده و همچنین دست ساخته های دبستان پسرانه فردوسی بهشهر به نمایش گذاشته شد و دوچرخه سواران، صخره نوردان و اسکیت سواران و طناب زنان به اجرای برنامه های شاد همراه با آیین بومی و محلی مازندران پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز