خبرگزاری کار ایران

معاون امور هماهنگی استانداری مازندران تاکید کرد:

لزوم احیاء نظارت بر امور جامعه

asdasd
کد خبر : ۶۹۸۲۴۹

معاون امور هماهنگی استانداری مازندران تاکید کرد: در جهت ترویج و اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر ضرورت دارد نظارت بر امور جامعه احیاء شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،حسن خیربانپور امروز در شورای هماهنگی امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار داشت: در اندیشه سیاسی اسلامی اصل امر به معروف و نهی از منکر نظارت همگانی برای اداره امور جامعه است.

وی افزود: متاسفانه برای انجام امر به معروف و نهی از منکر و نظارت همگانی به سمت محافظه کاری رفته ایم بنابراین ضرورت دارد محافظه کاری از بین برود و نظارت بر امور جامعه احیا شود.

معاون توسعه هماهنگی استانداری مازندران به مسئله امر به معروف و نهی از منکر در حوزه درون سازمانی اشاره کرد و گفت: مدیران دستگاه های دولتی موظف هستند تا تمامی فعالیت های کارکنان را رصد کرده و نظارت داشته باشند.

وی افزود: چنانچه کارمندی در فعالیت خود تخطی کرد بایستی با او برخورد شود.

خیریانپور بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر بایستی در جامعه تسری پیدا کند و جایگاه خود را در جامعه بدست آورد.

محمد زاده معاون دادستان ساری در این جلسه حیا را ریشه عفاف و حجاب دانست و گفت: مادامی که عفاف و حجاب رعایت نشود بی حیایی فراگیر می شود.

وی افزود: چرا فروشنده لوازم آرایشی و لباس زنانه بایستی آقایان باشند و چگونه مجوز دریافت می کنند حتی بسیاری از عبارت های انگلیسی که پشت لباس ها نوشته شده از معانی زشتی  برخوردار است.

معاون دادستان ساری گفت: بر اساس بررسی پرونده های قضایی ریشه بسیاری از مشکلات ریشه در خانواده دارد.

وی فضای مجازی را یکی از مشکلات دیگر در حوزه آسیب های اجتماعی دانست و افزود: مشکل امروز ما عوام جامعه هستند 

سردار محمود میرفیضی نیز ادامه داد: 26 دستگاه و 300 مصوبه در استان در جهت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد که از این تعداد  20 مصوبه مربوط ناجاست، هر یک از دستگاه ها اعلام کنند به چه تعداد از این مصوبه ها جامه عمل پوشاندند.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: خانواده ها ،دستگاه های تربیتی و دیگر دستگاه ها در امر ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر نقش دارند و دستگاه  قضایی و نیروی انتظامی می بایست در نهایت ورود پیدا کنند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز