خبرگزاری کار ایران

در نشست کارشناسان معاونت فرهنگی ، اجتماعی و فدراسیون کارگری

بررسی کلیات برگزاری دومین جشنواره تفریحی ورزشی خانوادگی کارگران

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۸۱۷

نخستین نشست مشترک اداره کل امور ورزشی با کارشناسان اداره کل امور فرهنگی ، اداره کل امور اجتماعی و فدراسیون ورزش کارگری در خصوص دومین جشنواره تفریحی ورزشی و رفاهی خانوادگی کارگران ظهر امروز در محل اداره کل امور ورزشی تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، فرزاد حیدری مدیرکل امور ورزشی در ابتدای این نشست با بیان اینکه دومین جشنواره خانوادگی کارگران 14 تا 16 شهریورماه دقیقا همانند سال گذشته در مجموعه زیبای سنگاچین بندر انزلی برگزار خواهد شد گفت: اولین جشنواره بازخورد و انعکاس بسیار خوبی در جامعه کارگری داشت و از آنجا که آقای رمضی و همکاران خوب ایشان طراح برگزاری اولین جشنواره بودند و اطلاعات و تجربیات خوبی همکاران اداره کل امور ورزشی از جشنواره اول دارند بنا داریم با تکیه بر آن تجربیات و همچنین استفاده از ایده های جدیدی که همکاران خوبمان در اداره کل امور اجتماعی و اداره کل امور فرهنگی ارائه می کنند جشنواره دوم را پربار تر و با بازده بالاتری برگزار کنیم.

حیدری افزود: مبنای کار ما برای انتخاب خانواده ها و نوع تفریحات و بازیها و کلیات کار برگرفته از جشنواره نخست است اما از آنجا که امروز ما تجربه جشنواره اول را داریم و می توانیم با تکیه برآن ، ایده های جدیدتری را اضافه کنیم به طور طبیعی انتظار می رود جشنواره دوم بهتر و با رویکرد خانوادگی و تفریحی ورزشی جامع تری برگزار شود.

در ادامه فیلمی از اطلاعات و تصاویر جشنواره نخست با توضیحات یاسر حیدری کارشناس نظارت بر مسابقات و هیات های ورزشی برای حاضرین ارائه شد.

یاسر حیدری در توضیح این بخش گفت: برنامه ارائه شده در حد پیشنهاد اولیه است و اگر دوستان و همکاران پیشنهاد جدیدی داشتند می توانیم در قالب طرح های جدید و نو بگنجانیم.

وی گفت: سال گذشته از هر استان سه خانواده کارگری با معیارهایی که تعیین شده بود دعوت شدند و یکی از معیارها این بود که خانواده هایی دعوت شوند که تاکنون از استراحتگاه انزلی استفاده نکرده باشند.

ولی پیشنهاد امسال دعوت از استانها منطقه دو می باشد که 6 استان را شامل می شود و بر اساس طرح اولیه از هر استان 10 خانواده 4 نفری که سرپرست خانواده دارای ده سال سابقه بیمه باشد و تاکنون از امکاانات استراحتگاه انزلی هم استفاده نکرده باشد را مد نظر قرار داده ایم.

در این نشست همچنین مدنی معاون اداره کل امور اجتماعی با استقبال از جشنواره خانوادگی کارگران گفت: رویکرد کلی برنامه های اجتماعی و فرهنگی کشور نیز بر همین مبنا استوار است و الان نگاه تمامی مسئولین این حوزه ها به سمت بالابردن روحیه شاد و بانشاط درجامعه است که خوشبختانه اداره کل امور ورزشی این مهم را در دستور کار قرار داده و آن را اجرایی نیز کرده است.

وی گفت: اداره کل امور اجتماعی هر کاری لازم باشد و هر ایده و کمکی که به بهتر شدن جشنواره بیانجامد را ارائه خواهد کرد تا شاهد جشنواره ای پربار برای جامعه هدف باشیم.

وی گفت: یقینا جشنواره یک نمونه و یک الگو است تا در سراسر کشور و در طول سال در همه استانها تسری داشته باشد که براساس گزارش هایی که داریم از سال گذشته تا کنون جشنواره های استانی هم در چند منطقه برگزار شده است.

در این نشست جواد رمضی سرپرست فدراسیون ورزش کارگری که از طراحان اولیه جشنواره بود با برشمردن بخش هایی از اقدامات انجام شده در جشنواره نخست پیشنهادات جدیدی را برای جشنواره دوم ارائه کرد.

رضایی نماینده اداره کل امور فرهنگی نیز با اعلام آمادگی بخش فرهنگی جهت کمک به برگزاری مطلوب جشنواره پیشنهادات خود را مطرح کرد و قرار شد در نشست دوم کلیات کار مورد تصویب قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز