خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان:

توسعه استان مستلزم بهره‌مندی از ایده‌های نو است

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۳۵۸

مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: توسعه استان مستلزم بهره مندی از ایده‌های نو است که باید از ظرفیت های استان گیلان در این زمینه بهره مند شد.

به گزارش ایلنا از رشت،  یونس رنجکش در جلسه هماهنگی برنامه ریزی دومین جشنواره ملی جی کاپ  افزود: برگزاری این جشنواره را یک اتفاق خوب در زمینه ایجاد فرصت‌های جدید برای معرفی توانمندی‌های استان و اخذ ایده های نو برای کار آفرینی است که با همکاری و همگرایی دستگاه‌های اجرایی می‌تواند نقش مهمی در استان داشته باشد .

وی ادامه داد : هرسازمانی می‌تواند متناسب با شرح وظایف و ماموریت های خود از اینگونه اتفاقات علمی و فرهنگی در استان استفاده کنند زیرا برگزاری اینگونه رویداد ها اثرات مختلفی در چرخه حیات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان دارد.

وی افزود: سرمایه گذاری و ایجاد فرصت شغلی از ایده های تولیدی چنین جشنواره هایی از اهداف مهم آن است .

رنجکش با اشاره به برگزاری دومین جشنواره رباتیک توسط یکی از سازمان‌های مردم نهاد افزود: حضور سازمان‌های مردم نهاد در کنار دولت می تواند در خیلی از موارد تاثیرگذار و نقش مهمی در سطح جامعه داشته باشد لذا تلاش دولت در راستای افزایش مشارکت‌های اجتماعی و استفاده از تمام ظرفیت‌ها است، چرا که بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه به راحتی توسط سازمان‌های مردم نهاد قابل حل است.

در ادامه جلسه هاشم اسماعیلی‌معاون اداره کل ورزش و جوانان استان به شرح برنامه‌های این جشنواره پرداخت و خواستار مساعدت دستگاه‌های اجرایی شد.

همچنین رزوان ، دبیر دومین دوره جشنواره دانشجویی و دانش آموزی جی کاپ گیلان ضمن تشکر از برپایی این جلسه  گفت: این جشنواره در قالب بخش های دستاوردهای علمی و مسابقات پژوهشی در ٥ و ٦ اسفند ١٣٩٥ در شهرستان رشت برگزار خواهد شد.

در این‌نشست همچنین هریک از اعضای‌شرکت‌کننده ضمن اعلام همکاری و پشتیبانی‌نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص نحوه همکاری در برگزاری این جشنواره ارائه کردند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز