خبرگزاری کار ایران

یونس رنجکش خبر داد:

برگزاری کارگاه ملی آموزشی توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۷۶۱

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: کارگاه ملی آموزشی توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد در گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: کارگاه ملی آموزشی توانمندسازی سازمان های مردم نهاد روزهای 24 و 25 شهریور ماه با حضور دکتر مشکینی مشاور وزیر و معاون امور سازمان های مردم نهاد مرکز اجتماعی وزارت کشور در گیلان برگزار شد.

 یونس رنجکش اظهار داشت: در این کارگاه بیش از یکصد نفر از مدیران عامل سازمان‌های مردم نهاد دارای مجوز از استانداری و فرمانداری‌ها و کارشناسان حوزه اجتماعی فرهنگی فرمانداری‌های استان گیلان شرکت دارند.

وی یادآور شد: در این کارگاه دو روزه که با حضور اساتید کشور برگزار می شود، موضوعاتی در خصوص اصول حرفه ای مدیریت در تشکل‌های اجتماعی، آشنایی با قوانین و مقررات سازمان‌های مردم نهاد و اصول گزارش نویسی سالانه و آشنایی با قوانین و مقررات سازمانی تدریس می‌شود.

وی اضافه کرد: کارگاه ملی توانمند سازی سازمان‌های مردم نهاد به صورت متمرکز از سوی وزارت کشور برگزار می شود.

رنجکش برگزاری این کارگاه ها را در پویایی، آگاهی بخشی و بهره مندی درست از ظرفیت های اجتماعی بسیار مناسب دانست و اظهار داشت: از سوی اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان هم تاکنون 15 کارگاه برای تشکل های اجتماعی استان برگزار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز