خبرگزاری کار ایران

مسابقات بین‌المللی دوومیدانی دهه فجر؛

رقابت های دو و میدانی جام فجر با حضور رئیس کمیته المپیک افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۴۹۶

کیومرثهاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، احسان حدادی دارنده مدال نقره ماده پرتاب دیسک المپیک ۲۰۱۲ لندن و حمید سجادی رکورددار دوهای استقامت ایران از مهمانان ویژه مراسم افتتاحیه بودند.

مراسم افتتاحیه بیست و دومین دوره مسابقات بین المللی دو و میدانی جام فجر با حضور رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش ایلنا، بیست و دومین دوره این رقابت ها از امروز(پنجشنبه) با حضور ورزشکارانی از هفت کشور خارجی و چهار تیم داخلی در بخش مردان و سه تیم داخلی در بخش زنان آغاز شد.

مراسم افتتاحیه این دوره از رقابت ها بسیار کوتاه و ساده و با رژه تیم های شرکت کننده برگزار شد و کیومرثهاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، احسان حدادی دارنده مدال نقره ماده پرتاب دیسک المپیک ۲۰۱۲ لندن و حمید سجادی رکورددار دوهای استقامت ایران و معاون پیشین وزیر ورزش و جوانان مهمانان ویژه آن بودند.

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان نیز فردا رقابت های بخش مردان این مسابقات را از نزدیک تماشا می کند. رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: نگاه ویژه ای به رشته های پر مدال و پایه داریم.

وی افزود: قرار بود این مسابقات با حضور ورزشکاران خوب خارجی برگزار شود اما با بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر ممنوعیت تبلیغات موسسات مالی بدون مجوز، موسسه مالی افضل توس که به عنوان حامی مالی این رقابت ها با فدراسیون قرارداد بسته بود نتوانست تعهدات خود را انجام دهد.

هاشمی خاطر نشان کرد: به دلیل این مشکل، جوایز مالی که برای نفرات برتر رقابت ها در نظر گرفته شده بود لغو شد و ورزشکاران خوب خارجی انگیزه خود را برای شرکت در رقابت های جام فجر از دست دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز