خبرگزاری کار ایران

گودرزی:

عملیاتی‌کردن تفاهم نامه‌ها موجب افزایش بهره‌وری در ورزش می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۲۸۷

با توجه به ظرفیت‌هایی که دو وزارتخانه به لحاظ زیرساختی و نیروی انسانی دارند، عملیاتی کردن چنین تفاهم نامه‌هایی می‌تواند موجب افزایش بهره‌وری در حوزه ورزش همگانی و تقویت زیرساخت‌های ورزش قهرمانی شود.

مراسم امضا تفاهم نامه توسعه همکاری‌های متقابل میان وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش با حضور گودرزی و فانی برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، در جریان امضا تفاهم‌نامه میان دو وزارتخانه ورزش و جوانان و آموزش و پرورش، محمود گودرزی با اشاره به ارزشمند خواندن این تفاهم نامه گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که این دو وزارتخانه به لحاظ زیرساختی و نیروی انسانی دارند، عملیاتی کردن چنین تفاهم نامه‌هایی می‌تواند موجب افزایش بهره‌وری در حوزه ورزش همگانی و تقویت زیرساخت‌های ورزش قهرمانی شود.

گودرزی در ادامه گفت: در گذشته بخش عمده‌ای از قهرمانان ورزشی در تیم‌های دانش‌آموزی بودند و در طول سال هم در سالن‌هایی که متعلق به وزارت آموزش و پرورش بود، تمرین می‌کردند و این آموزش و پرورش بود که ورزش قهرمانی را هدایت می‌کرد.

وزیر ورزش و جوانان از مسائل و موضوعات مربوط به جوانان به عنوان اصلی‌ترین هدف این تفاهم نامه یاد کرد و افزود: این بخش وظیفه اصلی وزارت ورزش و جوانان است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشد.

وی با بیان اینکه حدود ۱۲ میلیون و پانصد هزار دانش‌آموز در کشور وجود دارد گفت: معتقدیم این جمعیت کثیر نیاز به توجه ویژه در امر ورزش دارند.

فانی: امضا تفاهم نامه میان دو وزراتخانه، سرآغاز حرکتی مفید است

وزیرآموزش و پرورش نیز در جریان امضا این تفاهم‌نامه گفت: آموزش و پرورش به عنوان یکی از سیاست‌های کاربردی خود برای توسعه مشارکت در تمام زمینه‌ها این احساس را کرد که می‌تواند با وزارتخانه‌های ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت و معدن، کشور و راه و شهرسازی تعامل سازنده داشته باشد که در اولین گام با وزارت ورزش و جوانان با امضا تفاهم نامه توسعه همکاری های متقابل به این تعامل سازنده دست پیدا کرد.

علی اصغر فانی ادامه داد: در دیدار اخیر که با مقام معظم رهبری داشتیم، ایشان بر همکاری دستگاه ها با آموزش و پرورش تاکید داشتند و این تفاهم نامه با وزارت ورزش و جوانان در همین راستا است. آموزش و پرورش هم در زمینه های مختلفی با وزارت ورزش و جوانان مشارکت می کند و بخش عمده ای از این مشارکت های در خصوص جوانان است.

فانی با اشاره به این موضوع که امضا این تفاهم نامه آغازی برای یک حرکتی مفید است گفت: امضا این تفاهم نامه آغازی است برای یک حرکت مفید و اجرایی کردن این تفاهم نامه هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این مسئله می تواند موجب افزایش فعالیت در وزارتخانه های آموزش و پرورش، ورزش و جوانان شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز