خبرگزاری کار ایران

معدنی:

اعلام اسامی والیبالیست ها با هماهنگی کواچ بود

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۳۲۵

این انتخاب‌ها سلیقه‌ای نبود. ما آمار و آنالیز بازیکنان را در طول تمرین‌ها بررسی کردیم و با در نظر گرفتن عملکرد آنها در مسابقات لیگ با توجه به مصالح تیم ملی سعی کردیم شایسته‌ترین افراد را انتخاب کنیم.

مربی تیم ملی والیبال ایران پس از اعلام اسامی ۲۲ بازیکن تیم ملی گفت: اسامی تیم با اسلوبودان کواچ هماهنگ شده و بازیکنان بر اساس برنامه او تمرین می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون والیبال، حسین معدنی که در غیاب اسلوبودان کواچ، هدایت تمرینات مردان والیبال ایران را بر عهده دارد پس از انتخاب و اعلام اسامی ۲۲ بازیکن تیم ملی گفت: این انتخاب‌ها سلیقه‌ای نبود. ما آمار و آنالیز بازیکنان را در طول تمرین‌ها بررسی کردیم و با در نظر گرفتن عملکرد آنها در مسابقات لیگ با توجه به مصالح تیم ملی سعی کردیم شایسته‌ترین افراد را انتخاب کنیم.

وی افزود: البته اسامی با اسلوبودان کواچ هماهنگ شده و بازیکنان بر اساس برنامه او تمرین می‌کنند و «چورا» کلیه اطلاعات مربوط به تمرین و تیم را به کواچ می‌دهد و از این لحاظ می ‌توانم بگویم که با وی هماهنگ هستیم.

مربی تیم ملی والیبال با تأکید مجدد بر انتخاب شایسته‌ها با توجه به مصالح تیم ملی گفت: در خصوص فرهاد ظریف نیز باید بگویم که ما در پست لیبرو چند بازیکن خوب داریم و عملکرد قابل قبولی در تمرین دارند ولی ما نام فرهاد ظریف را در لیست ۲۲ نفره تیم قرار دادیم تا در صورت نیاز بلافاصله او را به تیم ملی دعوت کنیم.

معدنی در پایان اشاره کرد: در حال حاضر تمام بازیکنان تیم‌های «الف» و «ب» در حال تمرین هستند و تا مسابقات قهرمانی جهان نیز این روال ادامه دارد. هنوز هم در تیم ملی به روی همه بازیکنان باز است و برای مسابقات قهرمانی جهان در صورت نیاز حتما چند بازیکن با توجه به عملکردشان به تیم ملی دعوت می‌شوند و چند بازیکن نیز کنار گذاشته خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز