خبرگزاری کار ایران

در دو بخش آقایان و بانوان؛

تیم‌های قهرمان ریکرو و کامپوند کشوری مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۶۳۳

فینال مسابقات تیراندازی با کمان در دو بخش آقایان و بانوان در رشته ریکرو همچنین مسابقات کامپوند مردان به میزبانی اصفهان برگزار شد.

پژوهشگاه شاخص پژوه اصفهان قهرمان مسابقات لیگ داخل سالن تیراندازی با کمان شد.

به گزارش ایلنا، فینال مسابقات تیراندازی با کمان در دو بخش آقایان و بانوان در رشته ریکرو همچنین مسابقات کامپوند مردان به میزبانی تیم پژوهشگاه شاخص پژوه در اصفهان برگزار شد که در پایان این مسابقات در رشته کامپوند آقایان تیم دانشگاه علوم انتظامی امین مقام اول را بدست آورد، پژوهشگاه شاخص پژوه به مقام دوم رسید و تیم آرسام عنوان سوم را کسب نمود.

در رشته ریکرو بانوان پژوهشگاه شاخص پژوه به مقام قهرمانی دست یافت، شهرداری رشت دوم شد و تیم آریادژ همدان عنوان سوم تیمی را بدست آورد.

در رشته ریکرو آقایان پژوهشگاه شاخص پژوه عنوان قهرمانی را از آن خود نمود، آریادژ همدان دوم شد و دهکده کمانداران نیز به عنوان سومی نائل آمد.

در مجموع تیم پژوهشگاه شاخص پژوه با کسب دو مدال طلا و یک نقره عنوان قهرمانی لیگ داخل سال در سال ۹۲ را از آن خود نمود، دانشگاه علوم انتظامی امین با کسب یک مدال طلا دوم شد و تیم آریادژ همدان با کسب یک مدال نقره و یک برنز عنوان سومی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز