خبرگزاری کار ایران

هفته هفتم لیگ برتر والیبال؛

جدال باریج اسانس و شهرداری تبریز در حساس‌ترین بازی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۲۹

هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران روز یکشنبه ۱۷ آذرماه در شهرهای بندرعباس، کاشان، زاهدان، کرج، ورامین و تهران برگزار می‌شود.

هفته هفتم لیگ برتر والیبال روز یکشنبه ۱۷ آذرماه با شش دیدار پیگیری خواهد شد و حساس ترین بازی این هفته در کاشان بین دو تیم باریج اسانس و شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران روز یکشنبه ۱۷ آذرماه در شهرهای بندرعباس، کاشان، زاهدان، کرج، ورامین و تهران برگزار می‌شود.

تیم باریج اسانس کاشان که در جایگاه چهارم جدول این رقابت ها قرار دارد در هفته هفتم لیگ برتر والیبال میزبان شهرداری تبریز است. این تیم که یکی از مدعیان این رقابت ها است، با هدایت مصطفی کارخانه در لیگ برتر والیبال امسال حاضر شده و هفته پیش در ارومیه سه بر صفر مغلوب شهرداری این شهر شد. باریج اسانس اگر این هفته نیز مغلوب شهرداری تبریز شود علاوه از دست دادن جایگاه خود در جدول تعداد پیروزی و شکست هایش نیز مساوی خواهد شد.
اما شهرداری تبریز که با اختلاف یک امتیاز بیشتر نسبت به باریج اسانس در رتبه سوم جدول قرار دارد از تجربه حسین معدنی به عنوان سرمربی بهره می برد که سال گذشته سرمربی باریج اسانس بوده و نسبت به هر سرمربی دیگر لیگ به نقاط ضعف و قوت این تیم آشنا است و به روش های غلبه با احساسات تماشاگران در سالن کتابچی کاشان نیز آشنایی کامل دارد.
بازیکنان شهرداری تبریز انگیزه بیشتری برای پیروزی در برابر باریج اسانس کاشان دارند، زیرا هفته پیش موفق به شکست پیکان تهران شدند و در صورت کسب پیروزی در این هفته حداقل جایگاه سومی خود را حفظ خواهند کرد.

متین صدرنشین این رقابت ها در هفته هفتم لیگ برتر والیبال میزبان بازرگانی جواهری گنبد در سالن شهید گل عباسی ورامین خواهد بود. اختلاف امتیاز متین با تیم دوم جدول سه امتیاز است اما این میزان آنقدرنیست که متین در برابر حریفان بی تفاوت باشد. دنیله بانیولی سرمربی تیم متین به عنوان یک مربی خارجی در لیگ برتر والیبال ایران عملکرد مطلوبی داشته است و برای ادامه این روند نیاز به کسب امتیازات بیشتر دارد. از سوی دیگر جواهری گنبد نیز با سرمربی بومی خود بای محمد دوجی در این دوره از رقابت ها بازی های خوبی به نمایش گذاشت و شکست هفته پیش این تیم در برابر شهرداری زاهدان را باید یک اتفاق دانست. این تیم در حال حاضر در رتبه ششم جدول قرار دارد و برای حفظ این جایگاه نباید امتیازات بازی را به راحتی از دست بدهد حتی در مقابل صدرنشین این رقابت ها.

سومین بازی هفته هفتم دور رفت لیگ برتر والیبال ایران روز یکشنبه در شهر زاهدان برگزار خواهد شد. حمید موحدی سرمربی تیم شهرداری زاهدان برای دومین بار در خانه به مصاف حریفان می رود که این بار حریف این تیم، میزان مشهد از شرق کشور خواهد بود. شهرداری زاهدان در حال حاضر رتبه نهم جدول را در اختیار دارد و در صورت پیروزی در برابر میزان مشهد(تیم ۹ امتیازی و دارنده رتبه پنجم جدول) جایگاهش بهتر خواهد شد. شاگردان جبار قوچان نژاد سرمربی میزان مشهد هفته پیش به سختی در بازی خانگی آلومینیوم المهدی را شکست دادند.

تیم آلومینیوم المهدی نیز در این هفته در سالن تختی بندرعباس با مصاف پیکان تهران خواهد رفت. ناصر شهنازی سرمربی جدید این تیم در نخستین بازی خانگی خود در برابر شاگردان پیمان اکبری سرمربی پیکان که عنوان پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال را در اختیار دارد، صف آرایی خواهند کرد. پیکان با ۸ امتیاز در رتبه هفتم جدول است و الهمدی نیز قعرنشین این رقابت هاست. پیکان هفته پیش در تهران مغلوب شهرداری تبریز شد و بازیکنانش روحیه خوبی ندارند و پیمان اکبری برای آماده کردن آنان برای این مسابقه که با اختلاف چهار روز در جنوبی ترین نقطه ایران برگزار می شود، کار سختی پیش رو خواهد داشت.

در چهلمین بازی لیگ برتر والیبال سال ۹۲، تیم سایپا که از جوان ترین بازیکنان این دوره از رقابت ها بهره می برد، در سالن انقلاب کرج میزبان شهرداری ارومیه خواهد بود. سایپا با شکست در برابر کاله و ارومیه با پیروزی در برابر باریج اسانس در هفته ششم به این دیدار می آیند. بنابر این بازیکنان سایپا با هدایت فرهاد نفرزاده به رغم میزبانی کار راحتی در برابر شهرداری ارومیه نخواهند داشت. سایپا چهار امتیاز دارد و شهرداری ارومیه هفت امتیاز.
نوین کشاورز که مسعود آرمات سرمریی این تیم نگاه مثبت تمامی ناظران لیگ برتر والیبال را به دلیل داشتن اخلاق و اعتدال در رقابت را در گنجیه تجربیات خود به همراه دارد، در آخرین بازی هفته هفتم لیگ برتر والیبال در خانه والیبال تهران به مصاف کاله قهرمان دوره گذشته این رقابت ها خواهد رفت. شاگردان بهروز عطایی با ۱۰ امتیاز در مکان دوم جدول این رقابت ها قرار دارند و نوین کشاورز نیز با ۳ امتیاز در جایگاه یازدهم یعنی ۱۰ پله پایین تر از کاله قرار دارد که این میزان اختلاف امیدی برای پیروزی نوین نمی گذارد، مگر اینکه معتقد به شگفتی در بازی های لیگ برتر والیبال باشیم.

برنامه هفته هفتم دور رفت لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
بندرعباس، آلومینیوم المهدی – پیکان تهران، ساعت ۱۷
کاشان، باریج اسانس – شهرداری تبریز، ساعت ۱۷:۳۰
زاهدان، شهرداری زاهدان – میزان مشهد، ساعت ۱۷:۳۰
کرج، سایپا البرز – شهرداری ارومیه، ساعت ۱۷:۳۰
ورامین، متین – بازرگانی جواهری گنبد، ساعت ۱۷:۳۰
تهران، نوین کشاورز – کاله مازندران، ساعت ۱۷:۳۰

جدول رده بندی لیگ برتر والیبال تا پایان هفته ششم به قرار زیر است:
۱ - متین ورامین ۱۳ امتیاز
۲ - کاله مازندران ۱۰ امتیاز
۳ - شهرداری تبریز ۱۰ امتیاز
۴ - باریج اسانس کاشان ۹ امتیاز
۵ - میزان مشهد ۹ امیتاز
۶ - بازرگانی جواهری گنبد ۹ امیتاز
۷ - پیکان تهران ۸ امتیاز
۸ - شهرداری ارومیه ۷ امتیاز
۹ - شهرداری زاهدان ۵ امتیاز
۱۰ - سایپا البرز ۴ امتیاز
۱۱ - نوین کشاورز ۳ امتیاز
۱۲ - آلومینیوم المهدی ۳ امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز