خبرگزاری کار ایران

هفته چهاردهم لیگ‌برتر والیبال؛

هدف مشترک شهرداری‌ارومیه و میزان‌خراسان / پیکان پیمان میزبان تیم جبار

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۰۹۴

هفته هفتم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام زنده یاد حسین معدنی روز جمعه با ۶ دیدار در شهرهای تهران(۲ دیدار)، تبریز، گنبد، شیراز و بندرعباس پیگیری خواهد شد.

هفته چهاردهم و پایانی دور مقدماتی لیگ برتر والیبال روز جمعه با ۶ مسابقه پیگیری خواهد شد که دو تیم شهرداری‌ارومیه و میزان خراسان در تلاش برای صدرنشینی در دو گروه این رقابت‌ها هستند.

به گزارش ایلنا، هفته هفتم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام زنده یاد حسین معدنی روز جمعه با ۶ دیدار در شهرهای تهران(۲ دیدار)، تبریز، گنبد، شیراز و بندرعباس پیگیری خواهد شد.

در گروه یک این رقابت‌ها تیم والیبال پیکان که در حال‌حاضر با ۲۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، این هفته در تهران میزبان شهرداری‌زاهدان است که با ۱۲ امتیاز در رتبه‌ پنجم جدول قرار دارد. شاگردان جبار قوچان‌نژاد سرمربی شهرداری‌زاهدان در آخرین مسابقه خود در لیگ‌ برتر امسال در حالی به مصاف پیکان می‌روند که دیدار دور رفت را نیز ۳ بر یک مغلوب شده‌اند. پیکان میزبان این مسابقه صدرنشین است و میزان‌خراسان با ۲ امتیاز فاصله در تعقیب جایگاهش قرار دارد، بنابراین پیکانی‌ها حتما باید پیروز این میدان باشند تا جایگاه خود را حفظ و در دور پلی‌آف حریف تیم چهارم گروه‌دوم شوند.

میزان‌خراسان در این هفته در دیداری خارج از خانه به مصاف بازرگانی‌جواهری در سالن‌المپیک گنبد می‌رود. میزان هنوز امید به کسب صدر جدول دارد اما بازرگانی که صعودش به مرحله پلی‌اف هفته پیش با شکست شهرداری‌زاهدان قطعی شد، در صورت برد و باخت جایگاه چهارمی‌اش در جدول تغییری نخواهد کرد. به همین دلیل این تیم بدون استرس و با حمایت هواداران گنبدی به مصاف میزان می‌رود که بازیکناش باید نیم نگاهی نیز به نتیجه مسابقه پیکان و شهرداری‌زاهدان داشته باشند.

سومین مسابقه هفته پایانی دور مقدماتی لیگ‌برتر والیبال در گروه‌نخست این رقابت‌ها در شهر تبریز برگزار خواهد شد و شهرداری این شهر به مصاف تیم بدون‌انگیزه تعاون‌گنبد خواهد رفت. پیروزی و باخت برای دو تیم تغییری در جایگاه و شرایط آنها نخواهد داشت و شهرداری‌تبریز به عنوان تیم سوم این گروه راهی پلی‌آف شده است. تعاون نیز با ۸ امتیاز آخرین مسابقه خود در لیگ‌برتر را انجام می‌دهد. در این گروه تیم والیبال ارتعاشات صنعتی ایران این هفته استراحت دارد.

تیم متین‌ورامین صدرنشین گروه‌دوم دور مقدماتی لیگ‌برتر والیبال این هفته استراحت دارد و شهرداری‌ارومیه که تنها یک امتیاز با متین فاصله دارد و در رتبه‌دوم جدول این گروه قرار دارد، این هفته برای صدرنشینی انگیزه‌خاصی برای مبارزه با حریف خود دارد اما شهرداری ارومیه ۲ مشکل برای رسیدن به هدف خود دارد که اول در دیدار خارج از خانه به مصاف حریف این هفته خود می‌رود، دوم اینکه وزارت‌دفاع حریف این تیم انگیزه‌اش برای پیروزی به مراتب بیشتر از ارومیه خواهد بود، زیرا وزارت‌دفاع درصدد کسب رتبه سوم جدول برای حضور در مرحله پلی‌آف است. نکته جالب‌تر اینکه شاگردان فرهاد نفرزاده سرمربی وزارت‌دفاع در صورت پیروزی برابر شهرداری‌ارومیه باید امیدشان به پیروزی تیم بدون‌امتیاز این رقابت‌ها برابر نوین‌کشاورز در شیراز باشد، تا به رتبه‌سوم جدول صعود کنند.
تیم والیبال‌ نوین‌کشاورز این هفته در سالن شهید دستغیب‌شیراز به مصاف پارس‌مهر فارس می‌رود که تاکنون امتیازی در این رقابت‌ها کسب نکرده است. نوین نیز در صورت پیروزی جایگاه سومی‌اش در جدول تغییری نخواهد کرد و با همان رتبه به مرحله پلی‌اف صعود می‌کند.

آخرین مسابقه دور مقدماتی لیگ‌برتر والیبال در سالن فجر بندرعباس برگزار می‌شود و دو تیم آلومینیوم‌المهدی این شهر از نارنجی‌پوشان سایپا پذیرایی خواهند کرد. المهدی و سایپا به ترتیب با ۱۳ و ۱۱ امتیاز در رتبه‌های پنجم و ششم جدول گروه دوم هستند و برای کسب جایگاه پنجم این جدول به مصاف یکدیگر می‌روند. سایپا هفته پیش پیروز میدان بود و انگیزه بیشتری برای کسب ۳ امتیاز این مسابقه دارد اما المهدی که هفته پیش مغلوب وزارت‌دفاع شد نیز در بازی خانگی به مصاف سایپا می‌رود و باید تماشاگران خود را در آخرین مسابقه لیگ برتر امسال با رضایت بدرقه کند.

برنامه کامل دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر به این شرح است:

تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۵
پیکان تهران – شهرداری زاهدان
ناظر: امیدوار حاتمی، داور اول: حمید راهجردیان و داور دوم: محمد عشقدوست

گنبد، سالن المپیک، ساعت ۱۷
بازرگانی جواهری – میزان مشهد
ناظر: محمد حسین شفقی، داور اول: محمد شاهمیری و داور دوم: محسن ترابی

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت ۱۷
شهرداری تبریز – تعاون گنبد
ناظر: اسماعیل صباغ، داور اول: حسین پورکاشیان و داور دوم: محمدرضا کاویان

شیراز، سالن شهید دستغیب، ساعت ۱۶
پارس مهر فارس – نوین کشاورز
ناظر: شهباز صدری، داور اول: ابراهیم فیروزی و داور دوم: مهدی نویدی

تهران، خانه والیبال: ساعت ۱۷:
وزارت دفاع – شهرداری ارومیه
ناظر: غفار درخشنده، داور اول: کیوان عابدزاده و داور دوم: علیرضا قریب

بندرعباس، سالن فجر، ساعت ۱۷
آلومینیوم المهدی بندرعباس – سایپا البرز
ناظر: عباس جلایر، داور اول: مرتضی اکرمی و داور دوم: وحید پورکاشیان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز