خبرگزاری کار ایران

هدفم رسیدن به مدال طلا بود؛

احمدی: مصدومیت اجازه نداد به هدفم برسم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۴۵

من و کومیته کای قزاقستانی شناخت خوبی از یکدیگر داشتیم و همین آسیب دیدگی سبب شد تا نتوانم از شگردهایم استفاده کرده و با یک امتیاز اختلاف شکست بخورم.

کومیته کای وزن منهای ۶۷ کیلوگرم ایران که با بدشانسی از رسیدن به دیدار پایانی مسابقات آسیایی بازماند، گفت: در نخستین مبارزه با شکستگی انگشت دستم روبرو شده و از رسیدن به مدال طلا باز ماندم.

به گزارش ایلنا، سعید احمدی پس از کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: تمرینات سختی را پشت سر گذاشته بودم و تمامی هدفم رسیدن به مدال طلا بود اما اتفاقات همیشه در ورزش تاثیرگذار است و متاسفانه این اتفاقات امروزگریبان مرا گرفت.

وی افزود: پس از بازی اول پزشکان مسابقات مرا از ادامه پیکار منع کردند اما این مساله را نپذیرفته و هر چه در توان داشتم به اجرا گذاشتم اما باور کنید در دیدار با نماینده قزاقستان مشکلات زیادی برایم ایجاد شد.

دارنده مدال برنز آسیا افزود: من و کومیته کای قزاقستانی شناخت خوبی از یکدیگر داشتیم و همین آسیب دیدگی سبب شد تا نتوانم از شگردهایم استفاده کرده و با یک امتیاز اختلاف شکست بخورم.

احدی در خصوص برنامه های سال آینده اش گفت: می خواهم مدتی به استراحت کامل پرداخته و به خوبی ریکاروی کنم تا بتوانم برای بازیهای آسیایی اینچئون و مسابقات جهانی آلمان برنامه ریزی داشته باشم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز