خبرگزاری کار ایران

بی‌باک مطرح کرد:

انگلیس، کره‌جنوبی، آلمان و میزبان مهمترین حریفان تکواندوی‌ایران در مکزیک

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۲۶۴

بازیکنان نمی‌توانند در سال بیش از ۲ بار به آمادگی صد در صد برسند که آمادگی صد در صد تیم ما برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی بود.

تیم ملی تکواندوی کشورمان برای شرکت در مسابقات فینال گرندپریکس و جام‌جهانی شنبه راهی مکزیک شد.

به گزارش ایلنا، مهدی بی‌باک که نخستین مدال‌طلای جام‌جهانی را در سن ۱۸ سالگی کسب کرد، در خصوص این رقابت‌ها گفت: مسابقات جام‌جهانی در این سال‌ها با تغییرات زیاد همراه بوده است. شرایط فرق‌کرده و از سال ۲۰۰۶ این مسابقات به صورت تیمی برگزار می‌شود. به هرحال فدراسیون جهانی در نظر داشت تغییری را در روند این رقابت‌ها داشته باشد و کار گروهی را نیز به تکواندو اضافه کند تا تکواندوکاران در قالب یک تیم مبارزات خود را پیگیری کنند.

وی درخصوص مهمترین حریفان‌ایران در این مسابقات تصریح کرد: انگلیس، کره‌جنوبی، آلمان و مکزیک مهمترین حریفان ما هستند. این تیم‌ها هرکدام چندین قهرمان جهان و المپیک را در ترکیب خود دارند و همین کار ما را دشوار خواهد کرد، اما بازیکنان ما نشان داده‌اند همیشه از پس کارهای سخت بر می‌آیند.

بی‌باک با اشاره به مسابقات گرندپریکس افزود: این رقابت‌ها نیز واقعا مبارزات سخت و سنگینی است و سطح بسیار بالایی دارد چراکه در هر وزن ۸ تکواندوکار برتر حضور دارند و ما نیز در این رقابت‌ها در هر وزن ۴ نماینده داریم.

مربی تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سوال که آیا حضور بازیکنان در مسابقات مختلف باعثخستگی آنها نمی‌شود؟ اظهار داشت: تا جایی‌که شده به بازیکنان استراحت داده‌ایم، ضمن اینکه تمرینات به طوری طراحی‌شده که بازیکنان ریکاوری شوند و از طرفی آمادگی خوبی هم برای حضور در این مسابقات داشته باشند. به هر حال بازیکنان نمی‌توانند در سال بیش از ۲ بار به آمادگی صد در صد برسند که آمادگی صد در صد تیم ما برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی بود.

قهرمان چندین دوره مسابقات جام‌جهانی اینطور ادامه داد: کسب بهترین‌نتایج در مسابقات فینال گرندپریکس و جام‌جهانی دور از دسترس نیست. کار سختی داریم، چراکه در این رقابت‌ها توانایی‌های تیم ما در قالب ۲ تیم بر روی شیاپ‌چانگ می‌رود، اما قطعا تکواندوکاران، از صد در صد توانایی خود در این رقابت‌ها استفاده خواهند کرد تا بهترین نتیجه را بدست آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز