خبرگزاری کار ایران

قرعه‌کشی‌ نشان داد چقدر پیشرفت کرده‌ایم؛

معروف: باید بتوانیم جزو ۸ تیم اول لیگ جهانی قرار بگیریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۷۷

باید اعتراف کنم در بین این بازیکنان فقط ۲-۳ بازیکن پدیده دارم و این به هیچ‌وجه مناسب نیست و باید روی آن کار کرد تا پدیده‌های بیشتر در والیبال داشته باشیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان گفت: حضور ایران در گروه یک لیگ جهانی اتفاق شگفت‌انگیزی بود و وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

سعید معروف در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به قرعه‌کشی لیگ جهانی والیبال و همگروهی ایران با برزیل، ایتالیا و لهستان افزود: اتفاق خاصی بود که ما در گروه یک لیگ جهانی قرار گرفتیم. با این قرعه به نوعی اعلام کردند ایران چقدر پیشرفت کرده، ما هم باید با قدرت بالایی در این رقابت‌ها ظاهر شویم تا جواب این کار آنها را بدهیم.

وی ادامه داد: ما امسال بازی‌های بین‌المللی زیادی داشتیم، این رویه باید ادامه داشته باشد و با هوش‌تر در لیگ جهانی سال آینده شرکت کنیم. به خوبی می‌دانیم انتظارات از ما زیاد است، در همین راستا تلاش خود را بیشتر خواهیم کرد. البته لازم است مسئولان ورزش به ویژه وزارت ورزش امکانات بیشتری در اختیار فدراسیون والیبال قرار دهند.

کاپیتان تیم ملی والیبال همچنین خاطرنشان کرد: نتایج نشان می‌دهد والیبال ایران روند رو به رشدی دارد و خوشبختانه غروری هم از این بابت بین بازیکنان تیم ملی والیبال وجود ندارد. در قرعه‌ای هم که قرار گرفتیم تمام تیم‌ها قوی‌تر از ما هستند و راهی که ما الان داریم می‌رویم آنها ۲۰ سال قبل رفته‌اند، پس جایی برای غرور و جود ندارد.

معروف اضافه کرد: ما نباید به بردهای مقطعی دلخوش باشیم. ما باید تلاش کنیم بتوانیم در لیگ جهانی جزو ۸ تیم اول قرار بگیریم، ضمن اینکه کار پشتوانه‌سازی را به خوبی انجام دهیم. البته الان در هر اردو نزدیک به ۴۰-۵۰بازیکن شرکت می‌کنند که می‌توان گفت در هر پست چند بازیکن برای جانشینی وجود دارد ولی باید اعتراف کنم در بین این بازیکنان فقط ۲-۳ بازیکن پدیده دارم و این به هیچ‌وجه مناسب نیست و باید روی آن کار کرد تا پدیده‌های بیشتر در والیبال داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاءلله با حضور موفق در لیگ جهانی و قرار گرفتن در جمع ۸ تیم پایانی بتوانیم آماده حضور در جهانی جهانی شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز