خبرگزاری کار ایران

این نتیجه بلوغ والیبال ایران بود؛

داورزنی: ایران به جوانانش افتخار می کند / دنبال بهترین نتیجه در لیگ جهانی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۵۳۴

خوشحالم که والیبال ایران به درجه ای از بلوغ رسیده که در دومین سال حضورش در لیگ جهانی توانست هم امتیاز با ایتالیا به جمع شش برتر جهان صعود کند و بالاتر از تیم پرافتخار برزیل قرار بگیرد.

رئیس فدراسیون والیبال با ابراز خرسندی از کسب دومین پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان تاکید کرد: این نتیجه بیانگر بلوغ والیبال ایران بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا داورزنی پس از پیروزی تیم ملی والیبال کشورمان مقابل لهستان ضمن بیان این مطلب افزود: خوشحالم که این جوانان امروز دل میلیون ها ایرانی را شاد کردند و ایران باید به داشتن چنین جوانانی افتخار کند.

داورزنی ادامه داد: خوشحالم والیبال ایران به درجه ای از بلوغ رسیده که در دومین سال حضورش در لیگ جهانی توانست هم امتیاز با ایتالیا به جمع ۶ برتر جهان صعود کند و این در حالی بود که برزیل با افتخارات بسیار بزرگ ازصعود بازماند.

وی تصریح کرد: تاین نتیجه نشان داد والیبال ایران راه خود را پیدا کرده و این موفقیت اوج عظمت و بزرگی جوانان والیبال ایران بود.

وی در خصوص اینکه آیا پیش بینی چنین نتیجه ای را در گروهی که کشورمان با تیم های ایتالیا، برزیل و لهستان رقابت می کرد، داشت، یادآور شد: ما سعی کردیم از ابتدا سطح توقعات را از تیم ملی بالا نبریم تا بازیکنان تحت فشار قرار مگیرند اما ما بدنیال بهترین نتیجه در این مسابقات بودیم و خوشحالم که امروز در کنار ایتالیا قرار داریم و به فینال لیگ جهانی صعود کردیم.

داورزنی در پایان گفت: ما دو بازی دیگر مقابل لهستان در خاک این کشور پیش رو داریم من اینکه ایتالیا نیز باید دو بازی مقابل برزیل برگزار کند که تمام تلاش ما کسب ببیشترین امتیاز و قرار گرفتن در بالاترین جایگاه در گروه برای صعود به مرحله نهایی لیگ والیبال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز