خبرگزاری کار ایران

می دانم با تیم قدرتمندی مسابقه داریم؛

مائورو بروتو: انگیزه زیادی داریم که ایران را شکست دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۹۳۹

ما لیگ جهانی را بسیار عالی شروع کردیم و موفق شدیم پس از ۱۵ سال برزیل را در دو مسابقه پیاپی شکست دهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: از همه جنبه های تیم ایران می ترسم زیرا می دانم با تیم قدرتمندی مسابقه داریم.

به گزارش ایلنا، مائورو بروتو در نشست خبری مسابقه تیم های ایران و ایتالیا اظهار داشت: ما لیگ جهانی را بسیار عالی شروع کردیم و موفق شدیم پس از ۱۵ سال برزیل را در دو مسابقه پیاپی شکست دهیم.

وی ادامه داد: کار سختی در گروه خود داریم زیرا باید با برزیل بهترین تیم جهان، ایران قوی ترین تیم آسیا و لهستان یکی از قدرتمندترین تیم های والیبال جهان مبارزه کنیم.

بروتو خاطرنشان کرد: در رقابت های امسال دو هدف داریم و می خواهیم هم در مرحله نهایی لیگ جهانی که میزبانی آن را بر عهده داریم و هم در رقابت های قهرمانی جهان که در لهستان برگزار می شود نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که از کدام وجه تیم ملی ایران ترس دارید؟ گفت: من از همه جنبه های تیم ایران می ترسم زیرا تیم بسیار خوبی است. سال گذشته ۳ بار با این تیم مسابقه دادیم و هر ۳ بازی نیز رقابت هایی بسیار سخت بود. انگیزه زیادی داریم که این بار ایران را شکست دهیم و خود را برای این مسابقه از نظر ذهنی آماده کرده ایم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که در مقابل هواداران تیم خودمان بازی می کنیم اما می دانم که تعداد زیادی از ایرانی ها هم مانند سال گذشته در سالن حضور پیدا می کنند و تیم خود را تشویق می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پس از بازگشت از برزیل بازیکنان ایتالیا برای مسابقه با ایران آماده هستند؟ گفت: همه بازیکنان کاملا آماده هستند و می توانند در این بازی به میدان بروند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز