خبرگزاری کار ایران

رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تورلیخانوف- قزاقستان

زارع طلایی شد/ فیروزپور نائب قهرمان شد!

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۲۴۴

نمایندگان کشورمان به یک مدال طلا و یک مدال نقره دست یافتند.

به گزارش ایلنا، در پایان مسابقات دو وزن نخست کشتی آزاد، امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و امیرحسین فیروزپور در وزن 97 کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 97 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 8 بر 3 آکژان آیتبکوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل محمدرسول رحیم اف از ازبکستان با نتیجه 15 بر 4 به برتری رسید و به دیدار فینال راه یافت. فیروز پور در دیدار فینال مقابل باتیربک چاکولوف از اسلواکی با نتیجه 10 بر صفر مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع در دور نخست با نتیجه 9 بر 7 اولگ بولتین از قزاقستان را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل لخاگواگرل مونختور از مغولستان با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. زارع در این دیدار با نتیجه 21 بر 10 از سد یوسوپ باتیرمورزایف از قزاقستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

رده بندی نفرات برتر اوزان 97 و 125 کیلوگرم به شرح زیر است:

97 کیلوگرم: 1- باتیربک ساکولوف (اسلواکی) 2- امیرحسین فیروزپور (ایران) 3- آکژان آیتبکوف (قزاقستان) و ماگومد ابراگیموف (ازبکستان)

125 کیلوگرم: 1- امیرحسین زارع (ایران) 2- یوسوپ باتیرمورزایف (قزاقستان) 3- لخاگواگرل مونختور (مغولستان) و موهیت (هند)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز