خبرگزاری کار ایران

حمید باوفا: انگیزه کشتی گیران جوان در تمرین با مدال آوران جهانی چند برابر می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۲۴۳

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان معتقد است که تمرین مشترک تیم های جوانان و بزرگسالان سبب بالا رفتن انگیزه کشتی گیران جوان و آینده‌دار می شود.

به گزارش ایلنا، حمید باوفا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: در حالی اردوهای تیم جوانان برگزار می شود که تاکنون تمرینات مشترکی با تیم بزرگسالان برگزار کردیم که بسیار خوب بود. تمرین مشترک ایده بسیار خوبی است که با هماهنگی محمد بنا سرمربی تیم بزرگسالان انجام می شود و سعی می کنیم بیشترین آورده را برای سربلندی کشتی چه در رده جوانان و چه رده بزرگسالان داشته باشیم.

باوفا  افزود: برگزاری تمرین مشترک مزیت های زیادی دارد، کشتی گیران جوان با کشتی گیران مدال دار ما رقابت می کنند و تن شان به تن قهرمانان بزرگ می خورد و باعث بالا رفتن انگیزه‌شان می شود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی خاطر نشان کرد: در سال‌های قبل این تعداد کشتی گیر مدال آور داخل اردو نبود اما امروز در تمامی اوزان در رده  بزرگسالان صاحب مدال هستیم و وقتی جوانان می آیند و تن‌شان به تن بزرگسالان می خورد، هم از نظر روحی و روانی و هم از این نظر که با یک کشتی گیر درجه یک دنیا، تمرین کرده اند، رویشان تاثیر می گذارد.

او به دیگر مزیت تمرین مشترک جوانان با بزرگسالان اشاره کرد و اظهار داشت:از طرف دیگر کادر فنی بزرگسالان هم ملی پوشان جوان را که در سال‌های آینده می توانند به جمع بزرگسالان اضافه شوند زیر نظر دارند و می توانند شناخت بیشتری از ملی پوشان جوان برای  آینده پیدا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز