خبرگزاری کار ایران

فیروزپور: امیدوارم طلا جهانی را تکرار کنم/ برای قهرمانی به صربستان می‌روم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۲۴۱

امیرحسین فیروزپور قهرمان کشتی آزاد ایران درخصوص فاصله کوتاه از کسب مدال طلا جهان و آمادگی برای مسابقات امیدهای جهان صربستان درباره وضعیت آمادگی خود صحبت کرد.

امیرحسین فیروزپور ملی پوش وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان درخصوص شرایط تمرینی‌اش قبل از اعزام به مسابقات امیدهای جهان صربستان با خبرنگار ورزشی ایلنا گفتگو کرد: خداراشکر 2 اردو را پشت سر گذاشتیم یک اردوی 12 روزه و یک اردوی 16 روزه که اردوی آخرمان بود و با آمادگی بالا چه از لحاظ بدنی و چه از لحاظ روحی راهی مسابقات جهانی صربستان می‌شویم. اردوی اول‌مان پرفشار بود و بعد در اردوی آخر فشار را کم کردیم و به مرحله‌ سرعت وارد شدیم و به مرور زمان فشار کاملا برداشته شد، تا راهی مسابقات شویم.

فیروزپور در خصوص پیش بینی عملکردش در مسابقات جهانی صربستان با توجه به فاصله‌ کم از کسب مدال طلا جهانی بیان کرد: با یاری خدا تمام تلاشم را می‌کنم تا به سکوی اول صعود کنم، فقط برای قهرمان شدن و کسب مدال طلا جهان به مسابقات می‌روم و هدفی جز این ندارم.

او ادامه داد: بعد از کسب عنوان قهرمانی جوانان جهان با سه رو روز اسراحت وارد اردوی بزرگسالان شدم و با همان فشار و خستگی با نظر کادر فنی تصمیم گرفتیم وارد تورنمنت بزرگسالان شوم که در کشور بلاروس برگزار می‌شد و خداراشکر مقام سوم را بدست آوردم. و بعد از آن هم در انتخابی جهانی امیدهای صربستان شرکت کردم که توانستم اول شوم.

قهرمان وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد درخصوص شناخت و آنالیز حریفانش گفت: اصلا آنالیزی نداشته‌ام و واقعیت این است که هیچ مسابقه‌ای را آنالیز نمی‌کنم. فرقی ندارد کشتی یک طرفش برد هست و یک طرفش باخت. فرقی ندارد مقابل چه کسی کشتی می‌گیرم؛ هدفم فقط پیروزی است و همیشه کشتی خودم را می‌گیرم. اگر شد می‌برم اگر نشد می‌دانم تمام توانم را گذاشته‌ام اما اگر نشد، قطعا هدفم فقط طلا است.

او در آخر گفت: از پدر و مادرم تشکر می‌کنم که در تمام مراحل زندگی‌ام همراهم بوده‌اند و حمایتم کردند. امیدوارم مدال طلا جهان را تکرار کنم تا جبران زحمات خانواده‌ام باشد و بتوانم برای لحظاتی کوچک دل مردم عزیز کشورم را شاد کنم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز