خبرگزاری کار ایران

امیرحسین فیروزپور: با آسیب دیده‌گی مدال طلا کسب کردم/هدفم مدال طلای پاریس2024

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۹۰۲

امیر حسین فیروزپور دارنده مدال طلای کشتی آزاد جهان گفت: با آسیب دیده‌گی تمام تلاشم را کردم و توانستم خودم را به مسابقات جهانی کشتی آزاد برسانم و طلای جهانی وزن 86 کیلوگرم را کسب کنم.

امیر حسین فیروز پور قهرمان کشتی آزاد جهان در گفتگو با ایلنا در خصوص شرایط مسابقات جهانی روسیه و کسب مدال طلا این رقابت ها اظهار کرد:  قبل از عید 1400در یک مسابقه بزرگسالان شرکت کردم در اوکراین و در آنجا متاسفانه نتیجه‌ایی نگرفتم. مسابقات بعدی‌ام در فرودین ماه امسال بود که انتخابی تیم ملی  جوانان بود، شرکت کردم که توانستم آنجا مقام اول را کسب کنم.

بعد از آن به مسابقه بزرگسالان فرستادن در ترکیه  به نام یاشاردوقو که مجددا توانستم مقام اول را بدست آورم. خداراشکر آنجا کشتی های خوبی توانستم به نمایش بگذارم و چند نفر از صاحب نام‌ها را شکست بدهم.

فیروزپور در خصوص کسب مقام اول مسابقات جهانی با آسیب دیدگی گفت:  یک آسیب دیدگی داشتم و باهمان آسیب خداراشکر تمام تلاشم را کردم و توانستم خودم را به مسابقات جهانی کشتی آزاد برسانم و در آن جا هم کشتی های نسبتا خوبی را به نمایش بگذارم، و طلای جهانی وزن 86 کیلوگرم را کسب کنم. همه بچه ها  امسال خیلی خوب بودند و خداراشکر نتایج خیلی خوبی را گرفتیم.

فکر می‌کنید دلیل کسب 5 مدال طلای جهانی چیست؟ همه واقعا تلاش کردند و نتیجه مدت ها زحمت و سختی‌مان را گرفتیم. زیر نظر آقا محسن سرمربی محترم تیم کشتی ازاد که خیلی کار بلد و حرفه ایی هستند و توانستند تیم خوبی  را درست کنند وبا ۵ مدال طلا به ایران بازگردیم، باید بگویم که همه بچه های مازندران بودند.

 دارنده مدال طلا کشتی در خصوص حمایت ها افزود: در روسیه یک سری جوایز سرپرست کاروان به ما دادند فقط ولی از طرف وزارت و یا فدراسیون جوایز خاصی تا الان به ما نداده‌اند.

مسابقات جهانی نروژ را از دست دادید؟ برای مسابقات جهانی نروژ در وزن من حسن یزدانی میرود.

سقف آرزوی ورزشی‌تان چیست؟ هدفم کسب مدال طلا المپیک ۲۰۲۴ پاریس هست که امیدوارم برایم اتفاق بیافتد.

وی در آخر خاطر نشان کر:  تشکر می‌کنم از خانواده‌‌‌ام، پدرو مادرم که خیلی برای من زحمت کشیدند دستشان را میبوسم، امیدوارم بتونم با مدال المپیک ۲۰۲۴ نتیجه زحماتشان را جبران کنم.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز