خبرگزاری کار ایران

امیدوارم این انتخاب سیاسی نباشد؛

واعظ آشتیانی: امکان چالش مجلس و دولت بر سر سجادی وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۵۰

مجلس ممکن است با توجه به شرایط وزیر پیشنهادی با او و دولت به چالش بخورد اما امیدوارم سجادی بتواند مجلس را قانع کند و رأی اعتماد بگیرد.

قائم مقام سابق سازمان تربیت بدنی گفت: با توجه به ۲ وزیر پیشنهادی برای وزارت ورزش و جوانان که رأی نیاوردند، پیام مجلس کاملاً روشن بود.

امیررضا واعظ آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: با توجه به ۲ وزیر پیشنهادی برای متصدی وزارت ورزش که رأی نیاوردند، پیام مجلس کاملاً روشن بود. پیام مجلس این بود که باید فردی معرفی شود که از توانمندی مدیریتی در گذشته برخوردار باشد و توانمندی اینکه بتواند در عرصه ورزش و جوانان گام‌های مؤثری را بردارد، داشته باشد. مجلس دنبال این است کسی معرفی شود که برنامه محتوایی داشته باشد و برنامه‌اش شعاری نباشد.

وی افزود: برنامه باید مبتنی بر امکانات موجود از جمله نیروی انسانی آماده و ماهر باشد تا برنامه را محقق کند و مهمتر اینکه مجلس دغدغه ورزش همگانی و جوانان را دارد چون به خوبی می‌داند اگر ورزش و جوانان عملکرد خوبی داشته باشند ما در بخش اقتصادی، صنعتی و بهداشت و درمان هم پیشرفت خواهیم داشت چراکه یک جامعه سلامت و با نشاط می‌تواند بسترساز فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی، صنعتی و سرمایه‌گذاری باشد.

قائم‌مقام سابق سازمان تربیت‌بدنی در پاسخ به این سوال که آیا نصرالله سجادی گزینه مناسبی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان هست یا نه، اظهار داشت: امیدوارم سجادی بتواند مجلس را برای گرفتن رأی اعتماد متقاعد کند. مجلس ممکن است با توجه به شرایط وزیر پیشنهادی با او و دولت به چالش بخورد اما امیدوارم سجادی بتواند مجلس را قانع کند و رأی اعتماد بگیرد.

واعظ آشتیانی در پایان گفت: امیدوارم انتخاب و معرفی سجادی به مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان یک انتخاب سیاسی نباشد. البته وی ورزشی است و سوابق اجرایی‌اش ورزشی است و تحصیلات مرتبط با ورزش دارد و امیدوارم بتواند مجلس را قانع کند و رأی اعتماد بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز