خبرگزاری کار ایران

وعده جدید سعادتمند

خروج ممنوع؛ مدیرعامل استقلال مانع از جدایی ستاره‌ها؟

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۰۶۹

امسال هم‌صحبت از ترانسفر شدن چند بازیکن استقلال به باشگاه‌های خارجی مطرح‌شده که مهدی قایدی در سر لیست آن قرار دارد.

به گزارش ایلنا،یکی از نگرانی اصلی استقلالی‌ها در سال‌های اخیر جدایی ستاره‌های تیم و نداشتن ثبات و درنتیجه تغییرات و جابجایی‌های زیاد در پنجره‌های نقل و انتقالاتی است. وینفرد شفر آلمانی هم که حدود 2 سال و 3 پنجره نقل و انتقالاتی سرمربی استقلال بود در واکنش به این موضوع  معترض شده بود که به دلیل جدایی و جابجایی زیاد بازیکنان مجبور است تا هر 6 ماه بک تیم جدید بسازد.

آندرانیک تیموریان، مهدی رحمتی،جواد نکونام،مجتبی جباری، پژمان منتظری، سجاد شهباززاده،کاوه رضایی، سرور جباروف، مهدی رحمتی، امید ابراهیمی، امید نورافکن، الهیار صیادمنش، مجید حسینی، مامه بابا تیام و آیاندا پاتوسی فقط بخشی از ستاره‌های استقلال هستند که در 6 سال اخیر و در مقاطع مختلف استقلال را به مقصد تیم‌های دیگر به‌ویژه باشگاه‌های خارجی ترک کرده‌اند.

امسال هم‌صحبت از ترانسفر شدن چند بازیکن استقلال به باشگاه‌های خارجی مطرح‌شده که مهدی قایدی در سر لیست آن قرار دارد. شیخ دیاباته، هرویه میلیچ، ارسلان مطهری و عارف غلامی هم دیگر نفراتی هستند که شایعه و خبر فروش آن‌ها به باشگاه‌های خارجی شنیده می‌شود. قایدی که امسال یا شماره 10 اوج گرفته به کلاس زبان هم می‌رود تا بحث فروش او جدی‌تر از دیگران به نظر برسد.

قایدی اسفند سال گذشته در این خصوص گفته بود که برنامه‌ای برای رفتن به خارج ندارد و در این خصوص باشگاه تصمیم‌گیرنده است:«  فعلاً هیچ برنامه‌ای برای جدایی از استقلال ندارم. اگر در آینده هم پیشنهادی برای من بیاید جدایی‌ام باید با نظر باشگاه باشد و تا زمانی که باشگاه صلاح بداند در استقلال بازی خواهم کرد و به‌طور حتم جدایی‌ام از تیم با نظر مشترک باشگاه خواهد بود. دو هفته است که یادگیری زبان را شروع کرده‌ام. البته من می‌خواستم سال گذشته یادگیری زبان را استارت بزنم اما برنامه‌هایم جفت‌وجور نمی‌شد که این کار را انجام بدهم و الان خوشحال هستم که این کار را انجام داده‌ام.» حالا با اعلام سعادتمند در قالب یک ویدئو بحث ترانسفر بازیکنان را منتفی اعلام کرد تا به‌این‌ترتیب موضوع فروش قایدی در پایان فصل منتفی شود.

علاوه بر شماره 10 استقلال، بحث فروش ارسلان مطهری و شیخ دیاباته هم مطرح بود که با اعلام مدیرعامل باشگاه، این 2 ستاره خط حمله هم با توجه به اینکه همچنان تحت قرارداد باشگاه هستند و تا اینجا تمام مطالبات خودشان را هم دریافت کرده‌اند  برای لیگ بیستم آبی‌پوش خواهند بود. موضوعی که شامل حال عارف غلامی هم می‌شود که خبر می‌رسید مدیر برنامه‌هایش به دنبال تراتسفر او به لیگ بلژیک است.

استقلال با مثلث قایدی، دیاباته و مطهری دست‌کم در خط حمله تیم خطرناک و کاملی خواهد بود.حالا تمام نگرانی هواداران حفظ ستاره‌هایی است که قرارداد آن‌ها تمام‌شده است. سعادتمند قول داده که تمام سرمایه‌های باشگاه را با نظر کادر فنی برای فصل آینده حفظ کند.ممنوع شدن ترانسفر بازیکن از سوی مدیرعامل استقلال پس از ممنوع شدن خرید بازیکن خارجی از سوی وزارت ورزش و جوانان موضوع جالبی است که خیال هواداران را تا حدود زیادی راحت می‌کند. به‌خصوص که سعادتمند تا اینجا نشان داده برخلاف مدیران قبلی حرفش دیروزود دارد اما سوخت‌وسوز ندارد!    

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز