خبرگزاری کار ایران

نگاهی به مدیریت مدیرعامل آبی‌ها در والیبال:

بمب ترکاندن به سبک فتح الله زاده؛ آقای سعادتمند این راهش نیست

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۸۱۶

سعادتمند مدیری شبیه به علی فتح‌الله زاده است. همان‌طور که از صحبت‌های مدیرعامل جدید باشگاه استقلال پیدا است بسیار آرمانی و مثبت فکر می‌کند و به دنبال انجام کارهای بزرگ و پر سروصدا است.

به گزارش ایلنا،در روزهایی که لیگ برتر تعطیل است و ادامه با تعطیلی لیگ نوزدهم هنوز قطعی نیست، اخبار و شایعات نقل و انتقالاتی دوباره در حال اوج گرفتن است و استقلال هم از این قائده مستثتی نیست. در روزها و هفته‌های گذشته مهم‌ترین شایعات نقل و انتقالاتی مربوط به آبی پوشان بازگشت مهدی رحمتی به این تیم بود که خیلی هم‌روی آن مانور خبری داده شد.

واکنش رحمتی و باشگاه‌های استقلال و پدیده شهر خودرو به این موضوع هم فقط سکوت بود. سکوتی که مشخص نیست از سر رضایت است یا سیاست! درباره استقلال خبر می‌رسد که برنامه کادر فنی برای فصل آینده جذب دروازه‌بانی است که بتواند برای حسین حسینی یک رقیب جدی باشد.

در کنار نام رحمتی اسامی نام آشنایی چون محسن فروزان و سوشا مکانی هم مطرح‌شده است. با توجه به شناختی که از فرهاد مجیدی وجود دارد  بعید است سراغ بازیکنانی ازاین‌دست برود. در کنار این گلر‌ها یک نام بزرگ هم برای استقلال مطرح‌شده است.

صحبت درباره بازگشت مامه بابا تیام ستاره سنگالی استقلال که در کاسیم پاشای ترکیه بازی می‌کند به گوش می‌رسد.بازیکنی که او هم مثل رحمتی یک‌فصل دیگ با باشگاهش قرارداد دارد. با توجه به  وعده و قول سعادتمند به فرهاد مجیدی برای بستن یک تیم خوب برای فصل آینده احتمالاً به‌زودی خبر مذاکره آبی‌ها با چند ستاره اسم‌ورسم‌دار مطرح خواهد شد.

سعادتمند مدیری شبیه به علی فتح‌الله زاده است. همان‌طور که از صحبت‌های مدیرعامل جدید باشگاه استقلال پیدا است بسیار آرمانی و مثبت فکر می‌کند و به دنبال انجام کارهای بزرگ و پر سروصدا است. جدا از آنالیز وعده‌ها و صحبت‌های سعادتمند پس از مدیرعاملی‌اش در استقلال می‌شود این موضوع را از دوران مدیریت اش در باشگاه والیبال بانک سرمایه نیز متوجه شد. او در این تیم اغلب ستاره‌های روز والیبال و ملی پوشان را با مبالغ سنگین جذب کرد و توانست برای 2 فصل متوالی قهرمان لیگ شود. برای مثال بازیکنی که قیمتش در تیم قبلی یک میلیارد تومان بود را قرارداد یک میلیارد و 800 میلیون تومانی به تیم تحت مدیریت اش آورد.

البته در آنجا پول و بودجه به‌اندازه کافی در اختیار سعادتمند بود تا تفکراتش برای بستن یک تیم رؤیایی و پرستاره را عملی کند. شرایط استقلال و فوتبال با بانک سرمایه و والیبال متفاوت است و در حساب باشگاه حتی برای پرداخت بدهی‌های معوق و تسویه با بازیکنان به‌اندازه کافی پول نیست. همان‌طور که اشاره شد مدل مدیریتی سعادتمند شبیه به فتح‌الله زاده است. جدا از وعده‌هایی که داده، این را می‌شود از دیدارهای سریالی‌اش با پیشکسوتان و هنرمندان استقلالی و پر شدن فضای مجازی از تصاویر این دیدارها متوجه شد که تا پیش‌ازاین فقط در دوران مدیریت حاجی چنین کارهایی مرسوم بود و رونق داشت.

باید دید در شرایط مالی نامناسب که خود فتح‌الله زاده هم رفتن را بر ماندن ترجیح داد، بدل مدیریتی او می‌تواند موفق باشد و همان‌طور که در جلسه با فرهاد مجیدی قول داده یک تیم خوب و پرستاره را برای سرمربی جوان استقلال ببندد یا مانند وعده پرداخت حقوق بازیکنان تا قبل از فروردین و تسویه‌حساب با هرویه میلیچ و شیخ دیاباته بازهم حساب و کتاب‌هایش باهم تمی خواهد و به هم خواهد ریخت! به‌هرحال در فصل داغ نقل و انتقالات احتمالاً بازهم نام‌های دهان‌پرکنی مثل تیام شنیده خواهد شد که بیشتر حکم سنگ‌های بزرگی برای نزدن دارند تا بمب‌هایی که قرار است ترکانده شود و سروصدا و به پا کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز