خبرگزاری کار ایران

برگزاری هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشوری کیک بوکسینگ IMAO

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۸۴۸

هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشوری کیک بوکسینگ IMAOجهت حضور انتخاب برترین های کشور برای اعزام به مسابقات بین المللی برگزار شد.

به گزارش ایلنا،طی اعلام روابط عمومی کیک بوکسینگ IMAO  هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشوری کیک بوکسینگ IMAOجهت حضور انتخاب برترین های کشور برای اعزام به مسابقات بین المللی برگزار شد.

این مسابقات از مورخ ۱ لغایت ۴ بهمن برگزاد و در دو بخش آقایان و بانوان در استایل های سمی کنتاکت و لوکیک ، دفاع شخصی و سلاح سرد در چهار رده سنی نونهالان نوجوانان جوانان و بزرگسالان با حضور ۷۵۰ ورزشکار از ۲۰ استان کشور که در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید معتمدی کارگران برگزار و به نمایش گذاشته شد.

در مسابقات بانوان که راس ساعت ۹ با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجیدو پخش سرود مقدس ایران و رژه تیم های شرکت کننده ، بازی شروع و تا پاسی از شب ادامه یافت.طی اعلام روابط عمومی و کمیته برگزاری مسابقات بانوان تعداد شرکت کنندگان در بخش بانوان حدود ۳۰۰ورزشکار از ۱۵ استان بود که در پایان بازی استان های خوزستان ، تهران ، البرز مقام اول تا سوم و کاپ تیمی این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

با انتخاب کمیته فنی مسابقات بهترین فایتر و جایزه کمربند طلایی به خانم مهسا صدرالدینی از تهران و عنوان جنگنده ترین مبارز و کمربند طلایی را به مریم محمدی حسینی اهدا گردید.و در پایان به رسم قدردانی و تشکر لوح های یاد بودمسابقات توسط سرکار خانم کشاورز نائب رئیس بانوان کیک بوکسینگ IMAOبه اساتید ارجمند از جمله خانم ها:خدایی ، اسدیان ، عاملی، و غلامی نژاد اهدا گردید.

و در بخش آقایان شرکت کنندگان از ۲۰ استان کشور حدود ۵۰۹ ورزشکار در دوبخش مبارزه و دفاع شخصی حضور داشتند.مسابقات آقایان صبح روز پنجشنبه مورخ ۳ بهمن ۹۸ با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی مقدس ایران با رژه تیم های شرکت کننده و سخنرانی دکتر مهدی ذوالقدر رئیس سبک کیک بوکسینگ IMAO آعاز گردید.

در استایل لوکیک حدود ۳۵۰ ورزشکار در چهار رده سنی طی دو روز مبارزه سخت و نفسگیر باهم به رقابت پرداختند و پایان مسابقه جمعه شب مورخ ۴ بهمن ۹۸ با اعلام کمیته برگزاری مسابقات تیم های اول تا سوم به شرح ذیل مشخص گردید.

-تیم اول مسابقات قهرمانی کشوری آقایان ...استان تهران

-تیم دوم مسابقات قهرمانی کشوری آقایان...استان خوزستان

-تیم سوم مسابقات قهرمانی کشوری آقایان استان اصفهان

همچنین در بخش کمیته دفاع شخصی ،سلاح سردو هنرهایفردی نمایشی تعداد ۱۵۰ ورزشکار با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان این بخش تیم های تهران ،خوزستان و اصفهان به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم مسابقات شدندو کاپ تیمی و مدال به قهرمانان این دوره اهدا گردید.

طی مصاحبه که حین برگزاری مسابقات به دکتر مهدی ذوالقدر انجام گرفت ایشان اعلام کرد نفرات برتر این دوره از مسابقات از مورخ ۱۵ لغایت ۱۸ اسفند در مسابقات بین المللی که در ایران برگزار خواهد شد شرکت نمایند. وی  افزود مسابقات جهانی کیک بوکسینگ IMAO در تیرماه سال آینده برگزار خواهد شد و با یاری خداوند یک تیم قدرتمند اعزام و بار دیگر پرچم کشورمان را برافراشته خواهیم کرد.

در پایان توسط ریاست سبک با اهدا لوح و تندیس مسابقات از استاد نوروزی مسئول کمیته برگزاری مسابقات آقایان، استاد مهدی کاسی نژاد رئیس کمیته داوران ،استاد محسن عالیوند نماینده استان خورزستان ، استاد ابوذر بهاروندنماینده استان لرستان که کاپ اخلاق را دریافت نمودند تقدیر و قدر دانی گردید.

لازم به ذکر است مسئول برگزاری مسابقات بانوان سرکار خانم مینا سلیمی و مسئول برگزاری مسابقات آقایان جناب اقای داود نوروزی می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز