خبرگزاری کار ایران

مسابقات کیک بوکسینگ بین المللی کارگران ــ گرجستان

ملی پوشان کشورمان نایب قهرمان جهان شدند

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۷۱۹

تیم ملی کیک بوکسینگ کارگری در نخستین دوره مسابقات بین المللی ورزش های رزمی کارگران که در گرجستان برگزار شد توانست با کسب 2 مدال طلا، 2 نقره ،5 برنز و مقام دوم تیمیبر سکوی نایب قهرمانی این دوره از رقابت ها قرار گیرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، تیم ملی کیک بوکسینگ فدراسیون ورزش کارگری موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات بین المللی ورزش‌های رزمی 2017 در کشور گرجستان شدند.

ملی پوشان کیک بوکسینگ کارگر کشورمان که در این دوره از رقابت‌ها حاضر گردیده بودند طی 2 روز رقابت نفس گیر توانستند با غلبه بر حریفان خود عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌‌ها را از آن خود کنند.

بر همین اساس میلاد امیری کیا و علی امیری پریان در اوزان 70 و 70-  کیلوگرم توانستند با کسب مدال طلا بر سکوی نخست این دوره از رقابت‌ها قرار گیرند. محمد کوشکی و محمود ریگی در اوزان 75 و 90+ بالاتر مدال نقره این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کردند. امیرمحمد حیدری، روح الله بیات، امیررضا بسطامی محمدی، سعیده غلامی و صادق منصور آبادی نیز با کسب مدال برنز در این دوره از رقابت‌ها به کار خود پایان دادند. ملی پوشان کشورمان در بخش تیمی نیز توانستند مقام دوم تیمی رقابت‌های بین المللی گرجستان را از آن خود کنند.

گفتنی است استاد مهدی ذوالقدر (سرمربی تیم ملی)، محمد تقی زمانی (مربی تیم)، آقای بیژن خراسانی (نماینده فدراسیون)، جمشید همتی (مدیر فنی تیم)، محسن مرادی(سرپرست تیم) و علیرضا نبی پور(مدیر روابط بین الملل) تیم ملی کارگران کشورمان در این دوره از رقابت‌ها را همراهی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز