خبرگزاری کار ایران

حمودی: باید فکری به حال وضعیت داوری‌های لیگ شود/ حضور فرهاد مجیدی در استقلال اتفاق خوبی است

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۴۴۹

کاپیتان پیکان هم مثل سرمربی این تیم به اشتباهات داوری معترض است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علی حمودی، کاپیتان پیکان در خصوص شرایط تیمش در نیم فصل دوم و بازی مقابل نساجی صحبت می‌کند. او همچنین نسبت به نتیجه گرفتن تیم سابقش استقلال با هدایت فرهاد مجیدی هم خوشبین است.

* مقابل نساجی مازندران باز هم باختید و شرایط سختی پیدا کردید.

نساجی در این بازی واقعاً با یک موقعیت که پنالتی 50- 50 بود توانست بازی را ببرد. ما در نیمه دوم خیلی فشار آوردیم و حتی یک پنالتی داشتیم که داور نگرفت. علاوه بر آن، 2 موقعیت خیلی خوب داشتیم که گل نشد و اینطور بود که نتیجه را واگذار کردیم.

* ظاهراً به داوری هم خیلی اعتراض داشتید.

نمی‌دانم چرا اشتباهات داوری در بازی‌های ما اینقدر تأثیرگذار است. من نمی‌گویم داوران به عمد اشتباه می‌کنند و مطمئنم فقط یک اشتباه است اما بدشانسی ما است که داوران در بازی‌های ما، چنین اشتباهاتی دارند. در دقیقه 80 بازیکن ما توپ را رد کرد و حقیقی بی‌احتیاطی کرد که کاملاً مشخص بود پنالتی بود اما به خاطر اینکه در دقایق پایانی بازی بود و داور هم تازه به لیگ برتر آمده، پنالتی نگرفت. شاید اگر این اتفاق زودتر می‌افتاد، داور پنالتی می‌گرفت اما در آن دقایق این کار را نکرد. نکته جالب در مورد داوری‌های ما این است که هر داوری تازه به لیگ برتر می‌آید و می‌خواهد تجربه کسب کند، برای بازی‌های ما می‌گذارند. شاید به خاطر اینکه کادرفنی ما اعتراض نمی‌کند و حرفی در مورد داوری نمی‌زند. یک بار هم اعتراض کرد که محروم شد. به هر حال این شرایط اصلاً خوب نیست و کمیته داوران باید فکری به حال این اتفاقات کند.

* با این باخت، شرایط پیکان در جدول اصلاً خوب نیست و همین مسأله باعث شد شایعه شود کادرفنی ممکن است تغییر کند...

ما چیزی در این مورد نشنیدیم. تیم ما فوتبال خوبی بازی می‌کند اما بدشانسی می‌آورد که دست کادرفنی نیست. متأسفانه چون تیم ما هوادار زیاد ندارد و البته رسانه‌ها هم زیاد هستند، هر بار باخت می‌آوریم برای تیم ما شایعه می‌سازند و این شایعه را پخش می‌کنند. ما تا الان چیزی در این مورد نشنیدیم و امیدوارم این حواشی از تیم ما خیلی زود دور شود.

* هفته بعد با شاهین بوشهر بازی دارید که به نظر می‌رسد فرصت خوبی خواهید داشت که پیروز شوید و شرایط تیم را بهتر کنید.

درست است که شاهین پایین جدول است و می‌خواهد جبران کند اما بازی با این جور تیم‌ها سخت‌تر است. ما می‌دانیم بازی سختی مقابل شاهین خواهیم داشت اما تلاش می‌کنیم در این بازی به پیروزی برسیم تا از این فشارها کم شود.

* اما می‌گویند تیمی که هوادار زیادی ندارد، فشاری متحمل نمی‌شود.

قطعاً به تیم فشار می‌آید. ما تیم جوانی داریم که یک باخت روی روحیه همه بازیکنان تأثیر منفی می‌گذارد. اینطور فشار زیاد می‌شود و هم روی خود ما و هم کادرفنی این مسأله وجود دارد. البته  با این تیمی که داریم قطعاً می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم و از این شرایط خارج شویم. یکی، 2 برد بیاوریم شرایط خوب می‌شود و استرس‌ها و حواشی هم کمتر. به این صورت می‌توانیم  با آرامش ادامه دهیم.

* با شرایطی که الان تیم‌تان دارد، فکر می‌کنید پیکان می‌تواند در لیگ برتر بماند؟

نه تنها در لیگ برتر می‌مانیم بلکه حتماً تک‌رقمی خواهیم شد.می‌دانیم با 2 برد پیاپی می‌توانیم تا رده نهم جدول هم برسیم چون فاصله امتیازات خیلی کم است. درست است شاید الان تصورات در مورد پیکان جالب نباشد اما خودمان می‌دانیم پتانسیل بالایی داریم که می‌توانیم تک رقمی شویم.

* از بحث پیکان بگذریم، فرهاد مجیدی به تازگی سرمربی استقلال شده و با این تیم هم توانست اولین پیروزی‌اش را به دست بیاورد.

واقعا خیلی خوب است. جدا از حواشی که با رفتن استراماچونی برای استقلال ایجاد شد، حضور فرهاد مجیدی اتفاق خوبی است. هواداران هم فرهاد مجیدی را خیلی دوست دارند و می‌دانند مربی دلسوزی است. حضور مربیانی مثل مجیدی برای فوتبال ما خوب است و به لیگ برتر شخصیت می‌دهند. کلاً تیم‌های اینچنینی به لیگ برتر شخصیت می‌دهند و اگر این تیم‌ها نتیجه نگیرند کیفیت لیگ پایین می‌آید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز