خبرگزاری کار ایران

علی حمودی در گفتگو با ایلنا ؛

با آمدن کادرفنی جدید انگیزه بازیکنان دو چندان شده است / شرایط استقلال در شان این تیم بزرگ نیست

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۰۳۵

علی حمودی در خصوص مسائل مختلفی به اظهار نظر پرداخته است.

علی حمودی بازیکن تیم پیکان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط این تیم اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات خوب و منظمی را پشت سر می‌گذاریم و بازیکنان با آمدن کادرفنی جدید انگیزه دوچندانی دارند تا بتوانیم نتایج نیم فصل اول را جبران کنیم. با تیم کاملی که داریم می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی در مورد رتبه انتهای فصل پیکان نیز عنوان کرد: از الآن نمی‌شود برای آن زمان نظر داد اما بازیکنان نهایت سعی و تلاش خود را انجام می دهیم تا بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم و با تدابیری که کادرفنی جدید خواهد اندیشید فکر می‌کنم فصل را با رتبه‌ی خوبی پشت سر بگذاریم. الآن تمرینات منظمی را پشت سر می‌گذاریم. یک بازی دوستانه را برگزار کردیم و شرایط بازیکنان بسیار خوب بود و کادرفنی از عملکرد بازیکنان رضایت داشت. در کل باید بگویم بیشترین تلاش را انجام خواهیم داد تا نتایج خوبی بگیریم.

بازیکن سابق تیم استقلال در مورد شرایط این تیم نیز گفت: استقلال هواداران پر شماری دارد که من برای آنها احترام ویژه ای قائلم . این خوب نیست که هر رزو یک خبر حاشیه ای علیه این تیم بشنویم و این تیم را درگیر مشکلات و حواشی خیلی جزیی ببینیم . امیدوارم مسئولان استقلل فکری به حال این تیم انجام دهند تا طرفداران بیش از این حرص و جوش نخورند.

حمودی در مورد حضور فرهاد مجیدی در کادرفنی استقلال نیز گفت: زمانی که من در استقلال بود آقای مجیدی هم بود و بیش از 40 درصد هواداران به خاطر ایشان به ورزشگاه می آمدند. امیدوارم حضور فرهاد به نفع استقلال باشد و برای این تیم مثمرثمر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز