خبرگزاری کار ایران

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال

پیکان یک - استقلال یک / یک امتیازی شورایی؛ تداوم کابوس استراتایم

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۷۱۴

استقلال تهران و پیکان در مسابقه هفته چهاردهم لیگ برتر به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

به گزارش ایلنا، تیم استقلال از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان تهران رفت.  نیمه اول این مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

استقلال در این مسابقه بدون سرمربی بود و استراماچونی شب قبل از مسابقه ایران را ترک کرد. از سویی دیگر این بازی طبق برنامه قرار بود در ورزشگاه شهدا شهر قدس برگزار شود اما این بازی در نهایت به ورزشگاه آزادی منتقل شد تا اّبی پوشان در ورزشگاه خانگی خود میهمان حریف شود.

استقلال تهران در غیبت سرمربی‌اش در نیمه دوم از حریف با گل دیدنی وریا غفوری پیش افتاد و تنها چند ثانیه با برتری و کسب سه امتیاز فاصله داشت که با گلزنی حسین پورامینی آنها به کسب یک امتیاز بسنده کردند؛ آبی پوشان در این بازی بدون حضور سرمربی‌شان با تصمیم بازیکنان بزرگتر تیم ترکیب را روانه میدان کرده بودند.

داور:موعود بنیادی فر

کمک داوران: علی میرزابیگی – قهرمان نجفی

کارت زرد: مهران موسوی، فراز امامعلی، شهریار مغانلو( پیکان) روزبه چشمی(استقلال)

کارت قرمز:-

گل: مهدی قائدی(دقیقه 9) و وریا غفوری(دقیقه 59) برای استقلال،  فراز امامعلی ( دقیقه 33) و حسین پورامینی(2+90) برای پیکان

ترکیب پیکان تهران:  وحید شیخ ویسی، سید مهران موسوی، ماهان رحمانی(حسین پورامینی، 71)، فراز امامعلی، سعید واسعی(اسماعیلی شریفات، 84)، جلال الدین علی محمدی، حجت حق وردی، سید محمد ستاری، علی حمودی، شهریار مغانلو و امیرحسین کریمی(جابر انصاری، 75)

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، ووریا غفوری، مسعود ریگی، علی کریمی، میلیچ، فرشید اسماعیلی(مرتضی تبریزی، 75)، مهدی قائدی(سجاد آقایی، 3+90) و آرش رضاوند(فرشید باقری، 85)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز