خبرگزاری کار ایران

گفت و گو با ستاره جدید پیکان:

الگویم نیمار است؛ امیدوارم یک روز با پیراهن تیم ملی دیده شوم

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۶۵۵

تیم پیکان در بازی جام حذفی برابر شهدای رزکان از بازیکن جوانی استفاده کرد که سال گذشته با سپیدرود رشت به فوتبال ایران معرفی شده بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علیرضا کوشکی هافبک-مهاجم 19 ساله تیم پیکان پس از چند هفته نیمکت نشینی در فصل جدید در دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فرصتی به دست آورد تا مقابل تیم شهدای رزکان کرج به میدان برود. بازیکن تکنیکی که توسط علی کریمی به تیم سپیدرود پیوسته بود و فرصت کمی برای درخشش در این تیم داشت یکی از چهار گل پیکان برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی را به نام خودش ثبت کرد. گفت‌وگو با بازیکن جوان پیکان را در ادامه می‌خوانید:

* در اولین بازی با پیکان جواز صعود به دور بعدی جام حذفی را به دست آوردید.

تیم شهدای رزکان حریف قابلی بود و در اول بازی چون می‌خواستیم جو را کنترل کنیم و گلزنی کنیم کار دشواری داشتیم اما در ادامه با تلاش بچه‌ها در نیمه اول به گل رسیدیم. خداراشکر بازی خوبی بود توانستیم با نتیجه پرگلی هم برنده شویم.

* حسین فرکی در این مسابقه به تو اعتماد کرد.

اول از همه بگویم که از ایشان بسیار ممنونم که به من اعتماد کردند و امیدوارم که در ادامه هم جواب اعتماد ایشان را به خوبی بدهم. در دقیقه 76 بود که گلزنی کردم و آن مزد تلاش بازیکنان بود و الان هم در لیگ و هم جام حذفی شرایط خوبی داریم و رفته رفته بهتر می‌شویم تا به هماهنگی کامل برسیم.

* قبول داری در فصل جاری به بازیکنان جوان فرصت کمتری برای بازی داشته‌اند؟

هر بازیکنی در هر سنی دوست دارد که بیشتر بازی کند و اندازه مشخصی ندارد. من سال پیش در سپیدرود بود و آنجا فقط دو بازی کردم. در پیکان برحسب شرایط به من بازی نرسیده و به هیچ وجه ناراضی نیستم. هر بازیکنی در این سن دوست دارد که زیاد بازی کند و من هم دوست دارم که توانایی‌هایم را اثبات کنم. در بازی این هفته حسین آقا به من اعتماد کردند و علاقه دارم اگر روی من حساب کردند سربلند از زمین بیرون بیایم.

* در جام حذفی برای رسیدن به سهمیه آسیایی امید دارید؟

همیشه گفته‌اند که جام حذفی جام شگفتی‌هاست. هیچ چیز غیرممکن نیست و ما هم تیم خوب و پتانسیل مناسبی داریم که به این جایگاه برسیم و سهمیه را کسب کنیم. 

* روز جمعه با نفت مسجد سلیمان بازی دارید.

تیم نفت تیم قابل احترامی است و ما هم بعد از برد در جام حذفی شرایط ایده آلی داریم. در هفته گذشته برابر فولاد هم می‌توانستیم برنده باشیم و رو به جلو کار می‌کنیم تا در بازی خانگی مقابل نفت هم به برتری برسیم. همه ما بازیکنان تلاش می‌کنیم تا زحمت آقای فرکی به نتیجه تبدیل شود.

* همکاری با حسین فرکی چطور است؟

ایشان خیلی آرام و متین هستند و خیلی حرفه‌ای هستند. تا الان برای من به شخصه خیلی زحمت کشیده‌اند و انگیزه زیادی از او گرفته‌ایم. از تمام بازیکنان هم بسیار متشکرم که مانند برادر بزرگتر کنارم مشوق هستند. از کادرفنی و آقای طهماسبی به عنوان سرپرست هم تشکر می‌کنم که به دنبال پیشرفت من هستند و زحمت زیادی برایم کشیده‌اند.

* در رده‌های پایه سابقه عضویت داشتی؟

من بعد از تیم ملی نوجوانان که به جام جهانی هم صعود کردیم و همزمان در سپیدرود بودم دیگر هیچ اردویی نبودم و الان چون متولد 79 هستم در رده امید می‌توانم در خدمت تیم ملی باشم. امیدوارم که یک روز با پیراهن تیم ملی دیده شوم؛ مثمرثمر باشم و این آرزوی هر بازیکنی است که بخواهد در تیم ملی بازی کند.

* به بازی تکنیکی علاقه داری. کدام بازیکن را الگوی خودت می‌دانی؟

الگوی فوتبالی من نیمار است و بیشتر سبک بازی او را دوست دارم. چون پست هافبک کنار بازی می‌کنم بیشتر به سطح فنی نیمار علاقه دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز