خبرگزاری کار ایران

سرمربی شهدای رزکان: مقابل پیکان انگیزه زیادی داریم / برادرم هزینه تیم را پرداخت می‌کند!

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۲۴۸

محسن کریمی سرمربی تیم شهدای رزکان اعلام کرد در دیدار برابر پیکان شاگردانش انگیزه فراوانی دارند تا به دور بعدی مسابقات جام حذفی راه پیدا کنند.

به گزارش ایلنا، محسن کریمی سرمربی تیم شهدای رزکان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: من ابتدا می‌خواهم یک تاریخچه کوتاه از تیم شهدای رزکان بگویم؛ ما تیمی بودیم که در لیگ دسته اول استان حظور داشتیم و اکنون در لیگ دسته دوم کشور حضور داریم. در سال 1393 ما در جام حذفی شرکت کردیم و با 2 تیم لیگ دسته سه و دو بازی کردیم و پیروز شدیم؛ سپس مقابل تیم گسترش فولاد تبریز قرار گرفتیم. 

او ادامه داد: در نشست خبری یک خبرنگار از من پرسید شما با چه انگیزه‌ای از لیگ دسته اول آمده‌اید و می‌خواهید مقابل گسترش فولاد تبریز بازی کنید. آن خبرنگار حتی اسم تیم شهدای رزکان را هم اشتباه گفت و ما را مورد تمسخر قرار داد اما همان روز من گفتم مطمئن باشید یک روز فوتبال ایران تیم شهدای رزکان را خواهد شناخت و امروز به نظرم آن روز فرا رسیده است. ما از لیگ دسته اول یک استان به لیگ دسته دوم کشور صعود کرده‌ایم و هدف مان حضور در لیگ یک و حتی لیگ برتر است. 

سرمربی شهدای رزکان افزود: اکثر بازیکنان تیم ما بومی و متعلق به شهر کرج هستند فردا هم با تیم خوب پیکان بازی داریم که حسین فرکی سرمربی آن است و یکی از بزرگان فوتبال ایران است؛ مربی صاحب سبکی است. بازی سختی با این تیم داریم تفاوت زیادی بین تیم لیگ برتری پیکان و لیگ دسته دومی ما است اما حریف ساده‌ای برای پیکان نیستیم و به راحتی بازنده نمی‌شویم. مقابل پیکان به دنبال پیروزی هستیم. تیم ما و بازیکنانم چیزی دارند که شاید پیکان نداشته باشد و آن هم انگیزه زیاد ما است.

کریمی درخصوص تامین منابع مالی تیمش گفت: ما یک تیم شخصی هستیم تحت پوشش هیچ شرکت،‌ شهرداری یا کارخانه‌ای قرار نداریم برادرم هزینه تیم را پرداخت می‌کند و یک اسپانسر هم آمده و به ما کمک مختصری می‌کند اما بیشتر هزینه‌های تیم از جیب شخصی پرداخت می‌شود. در بازی فردا ما سراسر انگیزه هستیم و فردا دو برابر توانمان را به کار می‌گیریم و با غیرت و با انگیزه با تیم‌مان بازی خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز