خبرگزاری کار ایران

شریفات: مدعی نیستیم اما یقه تیم‌های بزرگ را می‌گیریم / توپ‌های لیگ برتر می‌توانند قهرمان را تعیین کنند

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۹۹۸

هافبک تیم پیکان تهران می‌گوید آنها در هفته‌های آینده به عنوان یک تیم مدعی می‌توانند با تیم‌های سرشانس لیگ برتر رقابت کنند.

اسماعیل شریفات در گفت و گو با ایلنا درباره دیدار هفته پنجم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان گفت: انتظار یک بازی سخت و دشوار را داشتیم و بازی کردن در تیم شهر خودم برایم جذابیت داشت. حضور در فولاد آرنا جو سنگینی را ایجاد می‌کرد و از نظرم ما باید برنده این مسابقه می‌شدیم. سه امتیاز باید به ما می‌رسید و با احترام به جواد نکونام و تیم فولاد یک امتیاز هم حق آنها نبود. موقعیت‌های زیادی در این بازی داشتیم و اگر عجله نمی‌کردیم و با دقت عمل می‌کردیم به راحتی گلزنی می‌کردیم و با برد به تهران می‌آمدیم.

بازیکن سابق فولاد درخصوص شرایط سرخپوشان با جواد نکونام گفت: به نظرم تیم فولاد برای قهرمانی بسته شده است ولی شرایط سختی خواهند داشت. در هفته‌های ابتدایی نمی‌شود حدس زد که کدام تیم به موفقیت می‌رسد؛ فولاد الان با دو یا سه برد متوالی به صدر جدول می‌رسد و شرایط تیم‌ها برابر است. فولاد تیم کاملی دارد و آقای نکونام که سابقه همکاری با سرمربیان بزرگی را دارند می‌توانند در فولاد موفق باشند.

شریفات در پاسخ به این سوال که آیا از شرایط آمادگی خود رضایت دارد یا خیر اظهار داشت: به هر حال من خیلی دیر به تیم اضافه شدم و خداراشکر در سه بازی که حضور داشتم تیم ما شکست نخورده و امیدوارم که به آنها کمک کنم. از آقای فرکی و کادرفنی بسیار ممنونم که به من لطف داشتند و در این بازی‌ها هم حضور داشتم. یک مقدار دیگر زمان نیاز است تا بدنم کاملا آماده شود تا آن وقت بتوانم راحت‌تر به تیم کمک کنم.

هافبک تیم پیکان درباره پیش بینی از آینده این تیم در لیگ نوزدهم عنوان کرد: من تنها این را می‌توانم بگویم که پیکان به زودی رقیب سرسختی برای تیم‌های مدعی لیگ برتر می‌شود و مطمئن باشید که هیچ تیمی نمی‌تواند به راحتی از پیکان امتیاز بگیرد. ادعایی برای قهرمانی نداریم اما یقه همه تیم‌های لیگ برتری را می‌گیریم. ما یک مجموعه کامل هستیم و برنامه این باشگاه موفق این است که در فصل جاری هم آمار خوبی را به دست بیاوریم.

شریفات درخصوص رویارویی با تیم شهدای رزکان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: همه این را می‌دانند که این جام، جام شگفتی‌هاست. ما هیچ تیمی را نباید دست کم بگیریم و مسلما ما روی جام حذفی یک حساب ویژه‌ای باز کردیم که بتوانیم راه هموارتر به لیگ قهرمانان آسیا برسیم. فکر می‌کنم بازی سختی خواهیم داشت و چون شناختی از آنها نداریم بازی پیچیده‌ای داشته باشیم.

بازیکن 31 ساله درخصوص شرایط لیگ نوزدهم گفت: اگرچه تکراری به نظر می‌رسد و همه درباره آن صحبت کرده‌اند اما باید بگویم که کیفیت توپ‌ها خیلی بد است؛ الان این توپ‌ها به نوعی هستند که حتی می‌توانند قهرمان را هم تعیین کنند! در دو هفته اول با توپ‌ها کار نکردم اما از هفته سوم که بازی کردم فهمیدم که خیلی سنگین هستند. این فصل تنها سالی است که نمی‌توان گفت کدام تیم قهرمان می‌شود. امسال قهرمان از پیش تعیین شده نیست اما مسلما تیم‌هایی که همیشه مدعی هستند مانند استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و حتی فولاد می‌توانند مدعی کسب این عنوان باشند. 

بازیکن سابق استقلال درباره اینکه شرایط این تیم را دنبال می‌کند یا خیر گفت: راجع به استقلال نظری ندارم و در آن تیم نیستم که بخواهم درباره آنها صحبت کنم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز